![]() |
wanneer ben je 'verslaafd'?
missgien is dit topic al vaak geweest.. ik kon het iig niet vinden:)
maar wanneer ben je nou eigelijk verslaafd aan blowen? Okee okee men zegt dat het niet kan, maar je snapt wel wat ik bedoel. |
als je het gevoel hebt dat niks leuk meer is zonder wiet
denk ik |
verslaafd aan wiet is geestelijk, het idee dat je niet zonder kan. Eigenlijk is het meer de routine en de tabak in een blowtje. Echt verslaafd kan je niet worden denk ik (ik merk het iig niet). Wel het blowen voor het slapen gaan kan verslavend zijn, zo van als ik niet geblowd heb kan ik niet slapen. Maar na een nachtje onrust is het te doen :D
|
tja een disputabel onderwerp. Wiet is geestelijk verslavend, en dat houd in dat je er niet mee kan stoppen omdat je het eigenlijk ook niet wil, en als je het niet echt wil is het ook gewoon niet te doen.
dus als er in ene echt een goede reden is om te stoppen, waardoor je ook wilt stoppen is een geestelijk verslaving zo van je af te slaan volgens mij. |
Citaat:
|
eens met dreadje.
je kan er idd niet mee stoppen als je het niet wil. als je het wel wilt stop je ermee. ik wou voor een weekie niet blowen is me gelukt. nou weer 4 dagen niet geblowd al. dus tis kwestie van willen. zoland je het wil kun je. als je nit wilt kun je het niet. :) |
logies hoor dat als je niet wilt stoppen je ook niet kan stoppen.
|
ja idd en dat is dus het scheefe aan geestelijke verslaving.
|
Is niet helemaal waar, ik wil ook ff stoppen met alcohol/wiet, maar als het me dan word aangeboden is de verleiding te groot..
|
dan ben je gewoon een zwak persoon! :p
|
Citaat:
|
mja, misschien weet ik dat het beter is en daarom wil stoppen tijdelijk, maar ik doe het toch niet, want ik vind er anders geen reet aan om te feesten zonder wiet/alcohol...
Duz wil ik daarom misschien ook weer niet perse stoppen ofzo. Nouja ik ken wel een meisje dat dagelijks blowt, wil stoppen, maar het niet kan...Het is echt wel geestelijk verslavend al doe je het (bijna) dagelijks. |
Citaat:
als ze een dag niet stoned is is ze amper aanspreekbaar en loopt ze echt met een klote kop gewoon rond te sloffen en ellendig te voelen. :eek: |
Ik blow al jaren elke dag, en als een dagje niet blow is dat echt geen probleem hoor, ben alleen te aktief en ik rook ietsje meer
|
Citaat:
|
Mwah, nie echt, daarom is het meestal ook voor de smaak meer :) Maar echt stoned worden kan nog wel hoor (alleen niet zo als in het echte begin, weet je nog, zo dat je er echt duizelig van werd, domme dingen deed en lachkicks van 2 uur), zo als je net wakker wor, uit je bed rolt, en een blowtje steekt. 1e blowtje op de dag komt zowiezo harder aan :D 2 daagjes nie blowen helpt ook wel wat. Laatst een beetje uitgerekend hoeveel geld ik in mijn wietKonsuptie heb gestopt, schrok ik toch wel wat van :p Maarja, na een blowtje wask het toch weer even vergeten :D
Blowen gebruik ik nu meer om mijn hoofd leeg te krijgen, alsk blow vliegen de gedachtes niet met 1000000den gelijk door mijn hoofd. Lekker rustig dan enzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |