![]() |
NFS Porsche Unleashed
Is er een manier (cheatz) dat je al meteen met quick race alle locatie's kan kiezen?
Want anders moet je eerst evolution helemaal gaan zitten uitspelen voordat je alle levels tot je beschikking hebt. Das wel jammer. Iemand? Thnx alvast |
trouwens....als niemand daarvoor cheatz weet, is het ook best als iemand mij gewoon even zijn 'saved data' map naar me toe stuurt hoor :p
Als je tenminste alle (of bijna alle) auto's hebt natuurlijk ;) |
Heb je al cheats gezocht? megagames / gamerevolution etc ?
|
|
ja hallow !!! ik ben niet helemaal stom hoor :rolleyes:
Maar al die sites weten het dus niet. DIe hebben er niks voor. |
Citaat:
"Ik ben niet helemaal dom hoor" In minder dan een min ;) |
Citaat:
Ik heb echt heel veel sites bezocht, maar allemaal kwamen ze met het zelfde. Dat je alleen alle levels kon doen als je network game kiest en dan gewoon in je eentje gaat rijden. Maar dat had ik ook al zonder die sites bedacht :rolleyes: Maar wat is dat voor iets waar je nu een link van hebt gegeven? Ik heb het uitgepakt en er zit zo'n executable in die trainer.exe heet. Als ik die open gebeurd er weinig eigenlijk. Ik zie heel even een schermpje en dan is ie weer weg. Ik zal het morgen even op de pc proberen waar nfs op staat. Kijken of er dan wat meer effect is. Nu eerst lekker slapen :) |
Citaat:
Mgoed, het kan ook heel iets anders zijn... :D |
Citaat:
Alleen er is nog geen resultaat te zien bij nfs. :( Ik had van diezelfde site van die link ook nog een andere trainer gedonload en als je die opstart dat krijg je dus netjes een nieuw window waar je dan apply moet doen, en dan werkt het. Krijg je meer geld ofzo. |
NOu, laat maar mensen....
Die link was gewoon poep. Sorry dat ik het zeg :p Maar dat werkte echt voor geen meter. Ik heb nou zelf al wat gevonden. IS echt heel handig! Een savedgame generator. Nou heb je super veel geld en is alles al een keer uitegespeeld waardoor je alle auto's en alle levels tot je beschikking hebt. Voor geinteresseerde : download |
ik heb trouwens nu nog veel meer leuke tools gevonden. Kan je van alles zitten wijzigen. ANder weer, en nieuwe levels maken. Of bijvoorbeeld je pasfoto in het spel zelf maken.
Zitten echt geinige dingen bij :) |
|
Ikzelf kan met bijna alle auto's racen(behalve die 2 speciale racewagens) en op elke baan dit doe je door het volgende te doen in het menu:
Multiplayer --> naar volgende menu gaan Peer to Peer Modem --> naar volgende menu gaan Create --> bij volgende menu auto en baan kiezen en dan race Dan kan je kiezen wat je wilt!! |
Citaat:
Maar als je dat effe download waar ik die link van heb gegeven, kan je ook gewoon in single player mode alle levels en auto's kiezen (y) |
Oja maar ik vind NFS Porsche Unleashed helemaal een beetje vaag!
Er zit geen "Hot Pursuit" mode meer in, daarom kochten veel mensen NFS! Maar ja het is wel een mooi spel en leuk om eens te spelen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |