Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik weet het niet meer... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=541392)

groezel538 15-07-2003 10:13

ik weet het niet meer...

Gister was ik bij mn vriend, we kregen een beetje ruzie, om niks eigenlijk, op een gegeven moment maakte mn vriend een beetje een rotopmerking, ik liep daarom weg. Toen begon mn vriend opeens zomaar uit het niets te schreeuwen dat als ik verder zou lopen dat ik dan nooit meer bij hem terug hoefde te komen, en op het moment dat hij het zij meende hij het ook nog. Ik schrok hier ontzettend erg van, zoiets gemeens heeft hij nog nooit gezegd, ik werd echt ontzettend kwaad en toen presteerde hij het ook nog om te zeggen dat ik hem voor lul zette bij z'n vrienden (er waren een paar vrienden van hem bij).
Later toen ik hem vertelde waarom ik zo boos was begon hij opeens te zeggen dat hij me ook altijd naar huis bracht en me mee uit eten nam en hoe ik dan ooit zo tegen hem kon praten. Ook begon hij agressief te doen, niet tegen mij, maar het maakte me wel bang.
Ik kan niet echt precies uitleggen waarom, maar ik heb me nog nooit zo gekwetst gevoeld. Ik weet niet goed meer wat ik moet doen nou. Ik had gewoon echt niet van hem verwacht dat hij zo kon zijn, ik ken hem nou al anderhalf jaar en nog nooit heeft hij zo tegen mij gepraat, zo is die helemaal niet.
Ik denk er nu serieus over na om er een punt achter te zetten.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik weet niet of ik hem kan vergeven. Hij maakte me gewoon echt bang. Ik ben nu helemaal in de war en ik wil hem gewoon niet meer spreken voorlopig, is dat raar? wat moet ik nou in godsnaam doen.

Cryptic Winterstorm 15-07-2003 10:14

Zo moeilijk is dat toch niet? Volgens mij heb jij al lang besloten dat je het uit wilt maken, want als ik het zo lees zit er iets echt niet goed in jullie relatie.

groezel538 15-07-2003 10:16

maar ik snap het gewoon niet, hij heeft nog nooit zo gedaan, het ging altijd supergoed, we hadden weleens ruzie maar nooit zoals dit...

ABrules 15-07-2003 10:24

mja... zijn er misschien nog meer dingen aan de hand? misschien heeft hij thuis wat problemen enzo... en was deze ruzie de druppel... ofzo... nou ja... ik bedoel als hij iemand is die dingen opkropt enzo...

FloatAZiggy85 15-07-2003 10:47

Geef hem nog een kans, als het de eerste keer is.

Rubke18 15-07-2003 11:47

Kom op zeg als je naar de een ruzie al op moet geven :S ga er dan ook voor hij zal het heus niet zo bedoelen.

*mist zijn vriendin om hetzelfde*

thugz-angel 15-07-2003 11:52

Citaat:

Rubke18 schreef op 15-07-2003 @ 12:47:
Kom op zeg als je naar de een ruzie al op moet geven :S ga er dan ook voor hij zal het heus niet zo bedoelen.

*mist zijn vriendin om hetzelfde*

ja klopt, als het om 1 ruzie is...ik weet niet, ik zou t nog een keer opnieuw proberen, maar ok, je moet iig gewoon ff bijkomen zeg maar........

teddybeer1983 15-07-2003 12:17

Citaat:

thugz-angel schreef op 15-07-2003 @ 12:52:
ja klopt, als het om 1 ruzie is...ik weet niet, ik zou t nog een keer opnieuw proberen, maar ok, je moet iig gewoon ff bijkomen zeg maar........
ff bijkomen dat is iid een goed idee. Liefde is ook elkaar kunnen vergeven. Kijk je zal wel vaker een meningsverschil hebben/krijgen en ook nog wel echte ruzies, dat komt echt in de beste relaties voor.
Je zegt dat het verder gewoon goed ging tussen jullie. Wanneer hij dus zo'n opkrop persoon is en hij heeft gewoon veel aan z'n hoofd, dan is dat helaas voor jou allemaal naar buiten gekomen bij/tegen jou. Maar om het nou door 1 zo'n lullig avond heel jullie relatie te verpesten, dat lijkt me niet echt nodig.

miekmuis 15-07-2003 12:31

Je moet je vriend inderdaad deze ene fout kunnen vergeven.
Maar dan moet hij zelf wel inzien dat ie fout zit en van wat ik van jou begrijp ziet hij dat dus niet in.
Als hij zelf niet vindt dat hij fout zit kan hij het zo weer doen.
Ik denk dat je eerst even bij moet komen, daarna met hem moet praten en als hij dan nog niet ziet wat hij gedaan heeft kun je er denk ik beter een punt achter zetten.

ABrules 15-07-2003 16:25

wie zegt dat ze niet eerder ruzie hebben gehad?? misschien doet ie nu wel anders dan vorige keren dat ze ruzie hadden... en als je beeld over hem voortaan bij je blijft en de andere dingen vertroebelt zeg maar... dan lijkt het me ook niet fijn om nog met zo iemand samen te zijn...

groezel538 15-07-2003 21:32

het is dus niet zo dat hij een opkrop persoon is, juist niet, ik ben eerder een opkrop persoon dan hij. En we hebben wel eerder ruzie gehad, en ja ook erge ruzies, en dan zei hij ook hele vervelende dingen tegen me, maar deze keer schrok ik gewoon echt, en nu maakt ie me gewoon bang. Ik ben bang dat wanneer we weer eens woorden hebben hij me weer zo zal kwetsen en raar zal reageren, en ik heb hem dit ookal vertelt. Hij zegt dat dat niet nodig is en dat ie er spijt van heeft enzovoorts...en ik weet wel dat hij daar eerlijk in is...ik weet wel dat ie het niet nog een keer doet...maar ik heb het gevoel nog wel dat ik bang bent dat hij het weer doet. Ik heb gezegd dat ie me maar een paar dagen met rust moet laten, ik wil wel met hem door. Het is niet dat ik het om een ruzie zal uitmaken maar omdat ik op een een of andere manier bang ben geworden voor mn eigen vriendje, bang dat ie me kwetst, ik voel me nu ff helemaal niet meer op mn gemak bij hem. Ik zie wel wat ik doe...

ABrules 15-07-2003 22:34

lijkt me eenzaam... bang zijn voor mensen waar je ook van houd...

ik hoop voor je dat je nou ja... je vertrouwen weer terugkrijgt?? maar wat als dit weer gebeurt? wat als er wel gebeurt waar je bang voor bent?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.