![]() |
Help mijn computer doet gek...!
Ik kan maar in een scherm tegelijk op internet. Als ik probeer te openen in een ander scherm dan verdwijnt het eerste en als ik twee keer op het blauwe E-tje (met kringeltje er om heen) druk dan opent ie maar 1 keer....!!!!
zo kan ik niet leuk forummen.. Wat kan er aan de hand zijn? |
start hem eens opnieuw op?
|
Maak eens een screenshot, want ik begrijp er niks van..
|
Ze kan maar 1 IE venster tegelijk open hebben...
|
Haha het blauwe E'tje :) Lief :D
Internet Explorer opnieuw installeren. Wat gebeurt er overigens als je gewoon op CTRL-N drukt binnen Explorer? |
1. wat is een screenshot?
2. Control-N doet ook maar 1 scherm ik start em nu op nieuw op... Mensen, als ik niet binnen 20 minuten enig teken van leven heb gegeven... *schraapt keel* ga dan pas naar mijn zoeken, ik hoop dat mijn computer dit avontuur overleeft |
IK LEEF NOG... maar die compu doet t nog steeds niet goed :mad:
What to do??? :confused: |
Download en installeer Opera (is ook een browser, zoek op download.com naar opera en alles komt goed).
Vgsmij is de nieuwste versie 7.11 Prima browser, en ik vind m veel lekkerder werken dan IE. |
Je kan proberen Internet Explorer, dat is dat blauwe E'tje, opnieuw te downloaden en te installeren.
http://cws.internet.com/redir/http:/...S/ie6setup.exe |
Citaat:
kan je maken met "Alt" en "print screen" en daarna "plakken" in bijv. paint of iets dergelijks ! :D |
Citaat:
neej ik raad eerst aan IE opnieuw te installeren (zoals hierboven staat) voordat iemand die IE als blauw E-tje benoemd aan een andere browser begint... :o Dus probeer die link van eXo, mocht dat niet lukken, vraag ff rond of iemand in je omgeving 't misschien kan fixen... zo niet... dan een andere browser proberen (wat nog niet wil zeggen dat dat wel werkt natuurlijk :o ) |
Dit is niet zo vreemd wat er gevraagd wordt.
Je kunt als je je browser hebt geopend op bijv. dit forum Internet Explorer nog een keer starten om daar een andere pagina te openen. Kan erg handig zijn als je wilt switchen tussen de een en de andere pagina. Wat jou probleem met de PC betreft zou ik niet weten wat het is maar heb je dit probleem alleen met Internet Explorer en kun je andere progs wel meerdere keren openen?? |
Offtopic: Jammer dat je zover weg woont anders had ik wel ff bijgespijkerd dmv een priveles :D :p
|
Citaat:
nee, je hoeft alleen prscreen in te ramme en ctrl+v in paint te doen geen alt nodig |
hij leeft al weer Pfoe nog net voor me pa t had ontdekt.... :D
|
zo hee dat was close heh
|
nou nou zeg dat wel... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |