![]() |
MSN-Hacker
Heeft iemand hier een id hoe ik aan een MSN hacker kan komen?
Ik wil het graag weten. Ik heb wel gezocht maar ik kan er nergens 1 vinden. Bedankt! |
mess.be (goh, hoor je wel errug vaak de laatste tijd)
mag dit eigenlijk wel? |
mess.be daar staat niks op dat werkt sorry maar toch bedankt voor de tip
|
Citaat:
|
Windows XP is niet echt oud dus daar ligt het niet aan ert gewoon geen Hacker bij
en op de andere computer staat win. 98 en daar doet hij het ook niet Dus Maar evengoed bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je dan via MSN wille hacken?
Wat het LUKT TOCH NIET |
Wa wil ie eigenlijk hacken? Wil ie de recourse code veranderen ofzo da die andere emoticons heeft of wil ie iemands password hacken? Indien het laatste: Pech gehad :D
|
Citaat:
|
Ik denk dat-ie een hotmail email adres bedoeld of niet?? die zijn idd vrij makkelijk te kraken (mits de persoon bekend is en zo stom is om dat in zijn secret question te verwerken) in ieder geval veeeeeeeeeeeel makkelijker dan POP-3 adressen.
|
Citaat:
Neem nou MyWeb, die geven ook toegang via internet, een bruteforcje eroverheen en je bent al klaar. Niks geen controle op aantal aanmeldingen. Dan Hotmail. Drie keer fout = ban. Lastig. Dan moet je via een backdoor (bijvoorbeeld /CGI-BIN/Start/Username@...) komen. Ook al lastig... Nou nou. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik dat dan ooit geroepen? Verklein-woordjes kun je voor bijna ieder woord(je) plaatsen. Nee, niet 10 minuten, maar meestal een dag of 5, 6. Tevreden nou? Tss... Bijdehandje ;) |
Wat deze persoon trouwens bedoelt, is MSN Hacker Gold.
Dat is een programmatje en als je dat stuurt naar iemand en die gene het opent, gebeurd er niets. Hij/zij (ik zeg het (individu) voor de makkelijkheid, k?) krijgt een foutmelding. Als je dan $$$ tiept in de chat-sessie, logt het automatisch af. Het moet dan die (in plaats van zijn/haar) username invullen. Als je dan (als het weer online is) iets zegt, krijg je de Username ( = emailadres) en password opgestuurd, in het chatboxje. Als je * tiept, houdt ie op met loggen en wordt ie gedeleted (oid, boeie). Dat is het dus. Waar? Geen idee. Ik heb het :D. Gekregen. Van iemand. Via MSN. Weet je niemand die dit heeft? Dan kan het ( :D ) dat toch sturen. |
Citaat:
Die hebk ook en werkt nog goed ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |