Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   MSN-Hacker (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=54153)

journey 13-04-2002 20:29

MSN-Hacker

Heeft iemand hier een id hoe ik aan een MSN hacker kan komen?
Ik wil het graag weten.
Ik heb wel gezocht maar ik kan er nergens 1 vinden.

Bedankt!

perseus 13-04-2002 20:32

mess.be (goh, hoor je wel errug vaak de laatste tijd)

mag dit eigenlijk wel?

journey 13-04-2002 20:53

mess.be daar staat niks op dat werkt sorry maar toch bedankt voor de tip

perseus 13-04-2002 21:12

Citaat:

journey schreef:
mess.be daar staat niks op dat werkt sorry maar toch bedankt voor de tip
dan heb je een oude windows versie

journey 13-04-2002 22:10

Windows XP is niet echt oud dus daar ligt het niet aan ert gewoon geen Hacker bij

en op de andere computer staat win. 98 en daar doet hij het ook niet

Dus
Maar evengoed bedankt

chatfreak2002 14-04-2002 11:55

Citaat:

journey schreef:
Heeft iemand hier een id hoe ik aan een MSN hacker kan komen?
Ik wil het graag weten.
Ik heb wel gezocht maar ik kan er nergens 1 vinden.

Bedankt!
hacken=illegaal dus slotje

perseus 14-04-2002 14:09

Citaat:

chatfreak2002 schreef:

hacken=illegaal dus slotje

hacken is niet altijd illegaal. Hacken kan namelijk ook het editen van spelletjes betekenen. Maar in dit geval...

AMDFreak 14-04-2002 14:49

Waarom zou je dan via MSN wille hacken?

Wat het LUKT TOCH NIET

Tiger_Wolf 14-04-2002 14:52

Wa wil ie eigenlijk hacken? Wil ie de recourse code veranderen ofzo da die andere emoticons heeft of wil ie iemands password hacken? Indien het laatste: Pech gehad :D

Lucky Luciano 14-04-2002 15:59

Citaat:

AMDFreak schreef:
Waarom zou je dan via MSN wille hacken?

Wat het LUKT TOCH NIET

Dat denk jij!

Orion16 14-04-2002 16:15

Ik denk dat-ie een hotmail email adres bedoeld of niet?? die zijn idd vrij makkelijk te kraken (mits de persoon bekend is en zo stom is om dat in zijn secret question te verwerken) in ieder geval veeeeeeeeeeeel makkelijker dan POP-3 adressen.

S 14-04-2002 16:31

Citaat:

Orion16 schreef:
Ik denk dat-ie een hotmail email adres bedoeld of niet?? die zijn idd vrij makkelijk te kraken (mits de persoon bekend is en zo stom is om dat in zijn secret question te verwerken) in ieder geval veeeeeeeeeeeel makkelijker dan POP-3 adressen.
Best wel onzin. Ligt ook maar aan de server... Net alsof álle Pop3 moeilijk is.

Neem nou MyWeb, die geven ook toegang via internet, een bruteforcje eroverheen en je bent al klaar. Niks geen controle op aantal aanmeldingen.

Dan Hotmail. Drie keer fout = ban. Lastig. Dan moet je via een backdoor (bijvoorbeeld /CGI-BIN/Start/Username@...) komen. Ook al lastig...

Nou nou.

Koen 14-04-2002 17:01

Citaat:

een bruteforcje eroverheen en je bent al klaar.
Tuurlijk, is in 10 minuutjes gedaan. :rolleyes:

S 14-04-2002 17:17

Citaat:

Koen schreef:

Tuurlijk, is in 10 minuutjes gedaan. :rolleyes:

Wat ruik ik toch een sarcasme? Heb je een broodje shoarma met knoflook-sarcasme op ofzo?

Heb ik dat dan ooit geroepen? Verklein-woordjes kun je voor bijna ieder woord(je) plaatsen.

Nee, niet 10 minuten, maar meestal een dag of 5, 6.

Tevreden nou?

Tss... Bijdehandje ;)

S 14-04-2002 17:22

Wat deze persoon trouwens bedoelt, is MSN Hacker Gold.

Dat is een programmatje en als je dat stuurt naar iemand en die gene het opent, gebeurd er niets. Hij/zij (ik zeg het (individu) voor de makkelijkheid, k?) krijgt een foutmelding. Als je dan $$$ tiept in de chat-sessie, logt het automatisch af. Het moet dan die (in plaats van zijn/haar) username invullen. Als je dan (als het weer online is) iets zegt, krijg je de Username ( = emailadres) en password opgestuurd, in het chatboxje. Als je * tiept, houdt ie op met loggen en wordt ie gedeleted (oid, boeie).

Dat is het dus.

Waar? Geen idee. Ik heb het :D. Gekregen. Van iemand. Via MSN. Weet je niemand die dit heeft? Dan kan het ( :D ) dat toch sturen.

aayippie 14-04-2002 17:39

Citaat:

S schreef:

Dat is een programmatje en als je dat stuurt naar iemand en die gene het opent, gebeurd er niets. Hij/zij (ik zeg het (individu) voor de makkelijkheid, k?) krijgt een foutmelding. Als je dan $$$ tiept in de chat-sessie, logt het automatisch af. Het moet dan die (in plaats van zijn/haar) username invullen. Als je dan (als het weer online is) iets zegt, krijg je de Username ( = emailadres) en password opgestuurd, in het chatboxje. Als je * tiept, houdt ie op met loggen en wordt ie gedeleted (oid, boeie).

Dat is het dus.

Waar? Geen idee. Ik heb het :D. Gekregen. Van iemand. Via MSN. Weet je niemand die dit heeft? Dan kan het ( :D ) dat toch sturen.

Die hebk ook en werkt nog goed ook.

dystopia 14-04-2002 18:17

Citaat:

S schreef:

Dat is het dus.

Een trojan horse dus. Bij troje hebben ze 'm, gauw downloaden! Doen we dus niet aan op S&M -> closed

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.