![]() |
HELP....... hoe vertel ik het hem
Ik ben HOPELOOS verliefd op een hele lieve jongen.
Via smsjes en via msn praten we heel veel met elkaar en zeggen we ook hele lieve dingen tegen elkaar. Als we elkaar zien is het ook heel leuk en fijn maar we durven eigenlijk beide niet uit te spreken wat we voor elkaar voelen. ik heb sterk de indruk dat hij mij ook wel heel leuk vind op de manier dat ik hem leuk vind maar ik durf eig. geen volgende stap te zetten. Ik wil het op een leuke manier duidelijk maken..... eerst wilde ik vragen: Jij bent echt een Snoebeltje........ Wil jij mijn snoebeltje worden.... maar dat durf ik niet. Het allerliefste zou ik hem een liedje willen laten luisteren waarin ik het duidelijk maar.......... Weet iemand een perfect liedje voor dit?? Please help me..... KUZZZ Lolly-girl |
Gewoon vragen.... simpelste oplossing, ff doorbijten maar zo te horen zal het resultaat je niet tegenvallen.
|
Eigenlijk heb ik dat gevoel ook wel...... dat het niet tegen zal vallen.
Maar toch........ kben daar veel te onzeker voor bang dat ik een blauwtje zal lopen en flink voor lul sta. :( we zullen wel zien..... vanavond zie ik hem weer en eig. wil ik er gewoon voor gaan:) |
Ja maar als jullie al zo vaak bij mekaar zijn, zulke smsjes stuurt en lieve dingen zegt, zal je echt geen blauwtje lopen.
|
Dat is toch geweldig? 'k Zou het gewoon zeggen, grote kans dat hij ook verliefd op jou is.
|
Hmm, als jullie tochal close zijn, hem begroeten met een knuffel, geef hem een kusje en vervolgens vertel je t.
Misschien is dat wel een idee |
Maar dat is juist het probleem
Als we bij elkaar zijn...... zijn we helemaal niet zo aanrakerig enzow....... Oh man ik maak mezelf gewoon helemaal gek haha Ik kijk wel wat ik doe... Moet er gewoon voor gaan en niet bang zijn. En als het tegenvalt weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Ik laat wel weten hoe het is gegaan THNX |
Citaat:
|
Ik zou dat Snoebeltje achterwege laten.
Zeg gewoon, hé, wanneer houden we nou eens op met om elkaar heen lopen *en dan geef je m een kus op zn mond* Voor zo'n liedje zal ik eens zoeken. |
k weet een liedje voor je :
tell her van jim ;) |
Hey Guys ( and girls :) )
Nou ik heb nog niet gezoend met m maar ik zal je toch ff vertelle waarom ik me nu zo goed voel! Gisteren zijn we samen weg geweest... En hij heeft daarna ook nog bij mij thuis gezeten. Het was hartstikke gezellig en fijn maar toch hebben we niet gekust. Ook toen hij naar huis ging...... hebben we nog even bij zijn auto gestaan..... MAAR weer niet gekust Ik was het helemaal zat en heb toen ik binnen was meteen mijn telefoon gepakt om hem te zegge dat ik gevoelens voor hem had. Ik heb wel 20 min. in spanning gezeten omdat ik nix trug kreeg. Hij stuurde me een smsje dat hij ook zeker wel sterke gevoelens voor me had en dat hij blij was als hij me vandaag weer mocht zien........... PFFFFFFFF wat is dat een fijn gevoel zeg ik je. Vanavond komt 'ie en het eerste wat ik ga doen is hem zoenen! Thnx Greets Lolly |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xx *Nieuwe liefde, een nieuw gevoel* |
laat je nog ff weten hoe het is gegaan??
suc6 verder hahaha |
Tuurlijk, eigenlijk is een avond met iemand die je leuk vindt natuurlijk ongelooflijk mislukt als je die persoon niet aan het eind van de avond even lekker cliché op zijn of haar bek hebt gepakt.
:rolleyes: |
I FEEL GOOD ........ haha echt waar niet normaal.
Die vlinders in mn buik pffffff die fladderen wat af deze dagen. Hij is woensdag dus nog geweest......... EN JA nu ist officieel hij is mn vriendjuh!!!!! En blij... en kwispelen. Echt supers Thnx voor alle answers! Dikke Kus Lolly-Girl |
Citaat:
:D :D :D :D :D :D XXX patricia |
"Snoebeltje" - Jezus. :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |