![]() |
Vraagje aub ff kijken.
Hey,
Ik heb een soort van rode stippeltjes/streepjes op mijn eikel nadat ik een paar uur geleden sex heb gehad met mijn vriendin. Ik kan me niet herrineren dat ik dit eerder gehad heb. We hebben het al vaak gedaan en dit is nog nooit eerder gebeurd. We zijn allebei elkaars eerste dus een soa lijkt me (hopelijk) niet van toepassing. Kan iemand mij vertellen wat dit is? Serieuze reacties aub. |
Serieuze maar pijnlijke reactie:
Weet je zeker dat het je vriendin's eerste keer was? Weet je zeker dat ze nooit vreemd is gegaan? Serieus en minder pijnlijk: Misschien gewoon 'uitputting', schrale eikels komen nogal vaak voor volgens mij |
"Op een grote eikel, wit met rooie stipjes.." :D
|
Citaat:
Ja ik hoop dat het iets onschuldigs is. |
Citaat:
graag wel ff serieuze reacties verder. |
Citaat:
|
Misschien meer, langduriger of harder sex gehad dan normaal? Dan kan je eikel schraal worden:) Gaat vanzelf over. De huid daar is erg dun, die kan niet zomaar overal tegen.
Als het niet vanzelf over gaat, weet ik niet wat er aan de hand is; misschien een allergische reactie op iets, ofzo? Synthetische boxers gedragen misschien? |
Citaat:
Je reageert altijd heel erg nuttig op dingen, dankje :) |
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad.
Misschien een infectie, doordat ze lactacyd een tijdje gebruikte ging het over. |
als je zeker weet dat ze niet is vreemdgegaan dan zal het idd wel komen door de ruigere sex :)
anders zou t n soa kunne zijn maar laten we daar dan maar niet vanuit gaan :P |
gaaf!
ik wil ook rooie stippels op me eikel na sex! maar me eikel is sowieso rood na sex hoe zie ik ze dan? :confused: |
maybe is het candida (= schimmelinfectie).
als het blijft, moet je een anti-schimmelzalfje halen bij de dokter. kan komen door stress enzo (dan is het immuunsysteem zwakker). |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je schimmel of een andere infectie hebt, waarschuw je vriendin ook maar effe, anders besmet zij jou steeds opnieuw en dan blijf je aan de gang (misschien is je vriendin juist de gene met een schimmelinfectie?)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |