![]() |
uniforms
ik zit al een tijdje met de vraag vallen vrouwen nou op mannen in uniforms zo ja welke?politie,militairen,brandweermannen en waarom
|
ik val wel op uniformen maar de oude versie van de marresausse, dat deed mijn vader vroeger, en een vriendje van mijn broertje deed em aan,...*kwijl*
er zijn nog wel een paar uniformen die lekker staan bij mannen maar ik weet zo niet wat, net pak vind ik ook wel wat hebben waarom weet ik niet, staat gewoon lekker |
secetaresse pakjes :o
waarom: dunno.. zakelijk en toch soms wel sexy :) |
?!
|
Kies je op basis daarvan waar je bij gaat?
Ik val niet op mannen in uniform. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen in politie unifirm kunnen best yammie zijn.
Mijn ex heeft zo'n soort uniform nu en uhm, dat ziet er best goed uit :o |
nou, ik vind uniforms maar niets. geef mij maar lekker een vent normaal in spijkerbroekie en t-shirtje. ( :o heb ik al)
|
Als ik mocht kiezen tussen een man in uniform en eentje zonder en ze waren verder precies hetzelfde, dan zou ik me vooral afvragen waarom er twee mannen op mij vallen die allebei even leuk zijn en die ik allebei even lang ken:P.
Ik vind uniformen wél aantrekkelijk eruitzien, maar dan vooral pilootdingen enzo, als het maar op een pak lijkt. Mannen in pak zijn mooi:) |
Citaat:
neej maar ik bedoel vrouwen natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik in pak: http://picserver.student.utwente.nl/...36108&size=128 Is eigenlijk ook een uniform (pak studievereniging) |
Citaat:
Gewoon niet zo negatief doen helpt veel. Je ziet er voor zover ik kan beoordelen normaal uit. |
Citaat:
|
ik val niet op mannen in uniform.
tenzij die vuilnismannen, soms zijn die echt waw. het erge is dat ik het meen |
:p mijn vriend zit bij de luchtmacht, maar ik heb hem nog maar 1 keer in zijn uniform gezien, toen hij weer naar huis reed om mij te verrassen :cool: ik vind et em wel gaaf staan, maar tis nie zo dat ik er op kick ofzo. ik zie hem net zo lief in een broek met een shirtje. ik was al verliefd op em voordat ik wist dat hij bij de luchtmacht zit :D
liefs Buffy |
Sommige mannen in pak zijn wel mooi, maar lang niet allemaal. En uniformen of iets wat er op lijkt straalt gewoon iets sexy's uit blijkbaar .. Mijn vriend waardeert het ook nogal als ik een kort rokje met netpanty's, kousen en een blousje aan heb.
|
Citaat:
Een man met een ontbloot bovenlijf is toch wel opwindend en een man in boxershorts ook. (eufemistisch uitgedrukt) ontopic: Een man in pak is wel mooi maar een uniform doet me niet zoveel. |
Citaat:
teddybeer1983, je pak staat je goed (y) komen er nu nog meer foto's van jongens die willen weten of ze knap zijn als ze een pak aan hebben? *kijkt hebberig* |
Jaaaa, politie-uniforms! Ongelooflijk sexy, mits er een mooie kerel inzit. En laat dàt nou zeer zeldzaam zijn..
|
Citaat:
|
omg absoluut niet! Ik vind het zelfs zeer ongeilend. Ik denk dat het bij sommige vrouwen werkt omdat die graag een autoritaire kerel willen of overheerst willen worden in een positievere zin. Ik heb daar juist een gruwelijke hekel aan en nee ik vind het dus een afknapper. Militairen zijn wel de ergste onder de uniformen.
|
militairen uniformen en zo niet, maar dat is meer om het militair-zijnde, maar meer als in een pak wel. en ik heb een zwak voor de uniformen van de plaatselijke ijswinkel. het heeft niets te maken met de eventuele status van een beroep, autoriteit of zoeits, maar ik vind het gewoon mooi.
|
Ik val niet op de uniformen, het staat gewoon mooi op een mooie man. Da's net zoiets als zeggen dat mannen alleen op korte rokjes vallen...
Je lijkt er slanker in en breedgeschouderd. Maar geef mij altijd nog maar halfnaakte jongens in spijkerbroek. :o |
Ik heb totaal geen uniformfetisj.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, idd, mannen in pak kunnen best wel iets sexy's hebben. |
Citaat:
|
Nou ìk word niet warm of koud van een uniform hoor..
|
Ik val niet op mannen in uniform...
Meer op mannen in pak... Zo lekker om tezien... :o Straalt intelligentie uit... Jummie! :D |
Clownspakken! Heerlijk!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |