![]() |
bakkebaarden
ik heb best een redelijke baardgroei, maar t zijn gewoon witte haartjes...ik ben dus donkerblond...egt irritant, want ik wil hele dunne bakkebaarden maja je ziet ze dus niet...iemand tips:P zonder pokon ofzo ;) :rolleyes:
|
Baardgroei en witte haartjes?
Dat gata niet samen, bakkebaarden valt trouwens niet onder baard.. Dat is heel ander haar :) Maar bakkebaarden nemen als je licht haar hebt, is denk ik zowiezo niet mooi.. |
Je haar verven?
|
Ik heb roodblond haar en bakkebaarden, staat best vet, alhoewel m'n baardgroei nog niet geheel op volwassenenniveau is.
Wat je eraan kan doen; Weinig anders dan verven vrees ik. |
Bakkebaarden zijn geil :o
|
Mensen die hun baardhaar gaan verven nemen we niet serieus.
|
Citaat:
|
Geen idee, ik heb al sinds mijn 12e baardgroei, en sinds mijn 14e de mogelijkheid om er daadwerkelijk gebruik van te maken in de vorm van sikjes, en bakkebaarden. :)
|
Gewoon doorgaan.. misschien als die bakkebaarden er eenmaal zijn, ze ook niet meer zo wit zijn als op het moment dat ze net groeien ofzo.
En waarschijnlijk past die kleur bakkebaard ook gewoon goed bij je ordinairy haarkleur :) |
pak een kwast en leef je uit
|
als mensen normaal reageren.. graag normaal terug reageren.
|
Citaat:
|
bakkebaarden zijn vet kewl ;)
|
Gewoon de hele baard laten staan :D .
|
sideburns zijn koel
|
hmm gewoon wat langer laten worden en dan pas "shapen"
*is bakkebaarden en sik kwijt* :o |
Citaat:
Bah, ik kan het niet vinden :P Het stond iig uitgebreid geschreven op Lichaam & Gezondheid door sarahbressers. |
Citaat:
how come? |
Bakkebaarden zijn sowieso niet zo...euhm...'leuk'? Vind ik dan iig.
|
Ik heb bakkebaarden :cool:
|
Bij de drogist heb je speciale verf voor de mannen om hun baard te verven!! Mss kun je dat proberen!
|
ag w8t gewoon ze komen vanzelf wel ps hoe oude ben je ?
|
Citaat:
|
eeeew, neukteugels....
|
bakkebaarden zijn geweldig!! Echt mooi bij een jongen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bakkebaarden _own $$ ;)
|
tja, ff wachten misschien totdat je wat meer haar hebt? Of gewoon afscheren die handel, k heb het persoonlijk niet zo op bakkebaarden
|
Citaat:
|
als t maar niet zoiets wordt : http://www.cultureconnection.net/jonbeard.gif
|
Citaat:
Dit doet me denken aan de Planet of the Apes |
Citaat:
veel truier en metal.;) |
Ze zeggen dat je haar stugger en donkerder word van scheren, dus waarschijnlijk gewoon eerst een tijd afscheren en dat word het vanzelf beter
|
Citaat:
|
bakkebaarden zijn (y)
|
Nog wat jaartjes wachten (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: