![]() |
Je aura..
Ik hoor vaak mensen over een aura... Hoe kun je zien wat voor een je er om je heen hebt, en welke betekenis heeft welke kleur?
Of kan alleen een helderziende zoiets ontdekke? |
Er zijn genoeg mensen die die gave hebben of nog ontwikkelen en die zien het makkelijk. Mensen die dat niet van zichzelf kunnen zullen dat moeten leren als ze het toch willen, maar vraag me niet hoe. Weet wel dat het bij niet iedereen lukt.
|
Koop de fancy zou ik zeggen... daar staat het allemaal..
weet niet of het allemaal waar is.. geen ervaring mee.. |
ga eens naar de bieb voor boeken over auras.
zullen ze vast genoeg van hebben. ook wel boeken om te oefenen. net zoals met chakras etc. |
Ik sluit me aan bij wat Angellena zegt.
En volgens mij zijn er veel verschillende systemen van kleurbetekenis. Iedereen die aura's kan zien volgt zo zijn eigen kleursysteem. Op het internet kun je veel van die kleurenlijstjes vinden. Maar daar zul je weinig aan hebben dus voor jezelf. Een helderziende of auralezer, die kan je aura voor je lezen. Dat is een lezing voor dát moment dan. peter. |
Gebruik de zoekfunctie eens op het forum, gebruik google, genoeg over te vinden. En als je echt nix vindt, wil ik mijn bijzondere talenten om websites te vinden wel weer es aanwenden :).
|
heb het weleens geprobeerd om mijn aura te zien en het lukte ook nog, hihi. :D Had trouwens de kleur wit.
|
Iedereen heeft een aura, het bestaat namelijk uit zwakke electromagnetische straling, sonische golven en chemische straling. Het zien is een lastige kwestie, alhoewel daar apparatuur voor is.
http://www.csicop.org/si/2000-05/i-files.html The human body does, in fact, give off certain radiations, including weak electromagnetic emanations (from the electrical activity of the nerves), chemical emissions (some of which may be detected, for instance, as body odor), sonic waves (from the physical actions within the body), etc. Paranormalists sometimes equate these radiations with the aura (Permutt 1988, 57-58), but they do not represent a single, unified phenomenon, nor have they been shown to have the mystical properties attributed to auras. |
Ik denk best dat het mogelijk is hoor, maar ik snap het nut er niet van dat het (meschien) mogelijk is...
|
Ik heb vorig jaar mijn aura laten lezen en ik vond het heel bijzonder zoveel als de vrouw die het deed over mij kon zeggen. Ik geloof er wel in en ik raad het ook zeker aan het een keer te laten doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |