![]() |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
ok mss heb ik een probleem, mss ook niet...
:( ik heb dus al met twee verschillende jongens seks gehad bij geeneen van die twee kon ik klaarkomen. iedere keer als we het deden (bij die eerste) dacht ik de hele tijd van "zou ik nu toch eens komen, alsjeblieft ik wil echt wel eens komen"... de eerste keren waren best wel stuntelig.... ik denk dat hij op den duur teleurgesteld was of zo dat het maar niet lukte... dan in mn tweede relatie lukt het nog steeds niet. ik voel me helemaal op mn gemak iedere keer. zoveel keer hebben we t nog niet gedaan dus mss ligt het eraan dat we elkaar nog niet gewoon zijn. ofwel ben ik nog steeds teveel gefixeerd op de gedachte dat ik moet klaarkomen. zonder klaarkomen vind ik het ook wel lekker maar het hoort er toch bij... bij mezelf kan ik het wel maar bij seks lukt het niet :( als jullie de eerste keren seks hadden, kregen jullie dan al een orgasme of nog niet? wanneer dan wel en wat doe ik mss verkeerd? |
Van alleen penetratie komen er maar heel weinig vrouwen klaar. En je moet je toch echt op je gemak voelen wil je klaarkomen bij die persoon!
|
als je je er te veel op fixeert dat je klaar wil komen, blijft het zeker weg. je zei dat je het met twee jongens hebt gedaan, maar hoe zat het met orale seks?
|
Citaat:
Ik kwam wel klaar bij mijn eerste keer, maar niet bepaald heftig. Bovendien is het niet vreemd als het de eerste keren niet lukt, je moet toch nog aan elkaar wennen... en tja, hij mag er wel wat meer voor doen, z'n best doen dat het extra lang duurt bijvoorbeeld, of ondertussen op je clitoris drukken/ er over wrijven. |
Treur niet.. ik heb dat ook..
Kom alleen klaar van 'droogneuken'. |
Citaat:
Klein rekensommetje 6 miljard mensen op aarde, iets minder dan 3 miljard vrouwen. met 750 miljoen vrouwen die wel klaarkomen is dat net iets meer dan 25%. Hoewel, volgens mij had ik ergens gelezen dat het net onder de 40% zit. Maar goed, sui, veel vrouwen komen dus niet klaar tijdens de penetratie. Je kan ook andere standjes uitproberen. Als jij bv bovenop je vriend gaat zitten kan 1 van jullie (of allebij) ook de clitoris stimuleren, waardoor je makkelijker kan klaarkomen. Ook een optie is lepeltjelepeltje of "op z'n hondjes", hierbij word tijdens de penetratie makkelijker de G-spot gestimuleerd, waardoor je ook een orgasme kan krijgen. En zo zullen er nog wel een aantal standjes zijn. |
Citaat:
jekaneraltijdnogzoergaantoezijnalsikendashelemaaaalnietleuk! |
dat heb ik ook...ik kom heel moeilijk klaar, maar misschien moet je eens standjes proberen waarbij de g-spot geraakt word.
waarschijnlijk kom je dan wel klaar! |
Ik kom maar niet klaar met m'n kamer opruimen :(
|
Als jij tijdens het neuken zelf wilt klaar komen moet je zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt. Ik doe dat door ermee tegen zijn onderbuik te wrijfen, maar dat lukt alleen als ik bovenop zit.
Anders kom ik niet klaar, maar ach dan geniet ik nogsteeds genoeg van de sex. Ik snap niet helemaal dat je zegt dat klaarkomen erbij hoort. Klaarkomen ik voor mij meer een bonus. Als ik niet klaarkom is dat jammer, maar t is niet noodzakelijk om fijne sex te hebben. |
Citaat:
dat is alles wak wil zeggen |
Neuh, komt nog wel, voelde et laats aankomen maar had een volle blaas :P dus eh ja... maar nee van alleen penetreren komt zoals al gezeg dniet iedereen klaar (vrouwen) dan dus eh.. ja :)
|
Citaat:
|
Zonder orgasme is seks juist het mooist! Het lichamelijk orgasme is totaal onbelangrijk, aangezien het geestelijk orgasme toegankelijk is op het moment dat men daarvoor kieze!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: *lol @ Nare man en Riconoscente*
|
Citaat:
Nou, ik vrees dat ik het daar niet mee eens kan zijn...Juist omdat we elkaar zien klaarkomen, en weten dat de ander ook van jouw orgasme geniet, maakt van het orgasme de absolute uitsmijter. Ik kan de hunkering niet aan als het niet gebeurt. Die opgebouwde spanningsboog die niet afgemaakt wordt, echt, dat trek ik niet. Heel soms lukt het niet, als we echt te moe of te ziek of te schraal zijn. Dan is het wel gezellig, en intiem, maar een gezamenlijke ontlading zit er dan niet in. Juist op dat moment kunnen we helemaal in elkaar op gaan. Ik ben nooit dichterbij hem dan op dat moment. Zoals Rico al zei: op dat moment gaan alle maskers af. Nou kan ik het dus denk ik ook alleen bij hem, met mijn ex lukte het helemaal niet. Zonder vertrouwen en overgave heb ik geen orgasme. Het is niet iets strikt fysieks, integendeel. |
ik ben ook maar een paar keer klaargekomen van echt neuken er is bij de meeste vrouwen toch net iets meer nodig dan dat..
|
Bij men eerste keer voelde ik dat het ging komen en toen stopte hij dus was het gevel weg, een halve minuut langer en ja, het was gelukt ....
|
nee de eerste keer kwam ik niet klaar maar dat vond ik ook niet erg.
als je je er erg op gaat focussen lijkt het net of dat het enige belangrijke is. Je kan ook van alles genieten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De wijze les van vandaag: Vertrouw nooit op de uitkomsten van één onderzoek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en dat onderzoek was wel wereldwijd. Landen zat waar mensen helemaal geen aandacht besteden aan of een vrouw wel plezier beleefd aan de sex. Hoewel er in .nl vast ook zat vrouwen zijn die nooit klaarkomen....) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |