![]() |
Nieuw Album Darkthrone
Ze zijn de laatste weer bezig, is iemand nog geinteresseerd in of heeft iedereen de hoop verloren in deze eens black metal helden?
|
ik ben wel geinteresseerd ja.
Plague wielder vond ik een goed plaatje. 'ja maar dat is pas in de latere dagen' 'ja weet ik' 'maar dan ben je niet true' 'ow. trueheid is betrekkelijk' |
Trueheid is niet betrekkelijk, er zijn hele strikte regels voor.
Een is dat je Darkthrone niet leuk meer mag vinden |
Ik vond Hate Them eigenlijk best te pruimen. Weer wat sneller dan Plaguewielder alleen hier en daar een iets te hoog rock n roll gehalte.
|
Ze zijn nu alleen het ene album na het andere album uit aan het poepen, dus ik vraag me af of er uberhaupt nog iets uit kan komen.
Hate Them vond ik niet eens zo slecht, gewoon een leuk black metal albumpje. Niks hoogstaands though, wat Darkthrone wel was. |
Citaat:
mits je alleen de 'a blaze in the northern sky' era albums gaaf vind, anders niet. die nieuwe heerscht trowuens. vinden jullie mij nu gay? |
Om eerlijk te zijn; ik heb een beetje mijn hoop verloren in DT. Het oude materiaal is echt leuk om te luisteren omdat het oprecht wat neerzette, maar tegenwoordig voel ik dat weinig meer. Ik wil niet zeggen dat het aan de band ligt, ik ben Satanische BM nou wel eens zat.
Ergens ben ik ook wel benieuwd naar het nieuwe materiaal, in contradictie met mijn bovenstaande verhaal. |
en ik ben gewoon simpelweg "benieuwd"
|
Ik luister hem nu...
Klinkt vrij energiek met een typisch Satyricon geluid. Nog niet genoeg gehoord voor een volwaardige analyse |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |