![]() |
Moodswing door bepaalde nr's?
Ik was dus de afgelopen vrolijk endezooi.
Maar op dit moment ben ik totaal down door dat dit nr me zo erg raakt. :confused: Geen idee waarom. Saybia - The Second You Sleep Zo mooi |
Edwin McCain - I'll Be
Weet ook niet waarom... Van dat nummer ga ik denken... Daar ligt het aan! Dan word ik een beetje down... Wel een geweldig nummer, trouwens. :) |
Kill Your Idols-Can't take it away. Dan ga ik "slopen" terwijl ik de rest van de show lig te slapen hehe.
Napoleon Solo live- word ik erg emo van. |
zo'n nummer van flaw is verdrietig :(
|
Nrs die me raken;
Het Urkermannenkoor - Wanneer we weer een skipperskameraad verliezen. En Goo Goo Dolls - Iris :o |
Passive/Agressive van Placebo kan me ook ontzettend raken als ik in zo'n bui ben
|
radiohead - exit music (for a film)
en nog veel meer. |
ik heb sowieso al moodswings, muziek heb ik daar niet bij nodig.
|
wel bon bon bloc?
|
postman syndrome - interpretive decorating
altijd huilen met de pet op |
Mecano-Hijo de la luna
|
meestal word ik alleen mar vrolijker van muziek...zoals less than jake...
|
uhm, goldfinger- superman en flogging molly- if i ever leave this world alive :(
ik word blij van ska. |
Citaat:
:) :( :) |
Citaat:
:D :( :rolleyes: :) |
kwas down, toen luisterde ik ''Leftfield - Afro Left en was weer helemaal up :D
|
ik moet altijd haula van emo.
:( |
Van Pastorale van Beethoven word ik op de één of andere manier altijd vrolijk. Trouwens ook van de Beatles :)
|
Waar ik actief van wordt:
The Roots-The seed 2.0 The Fugees-How many mics Waar ik spontaan vrolijk van wordt: Kinderen voor kinderen-Gewoon gelukkig zijn Alanis Morissette-Head over feet Waar ik verdrietig van wordt: Alicia Keys-Goodbye Kinderen voor kinderen-Annemiek |
om te beantwoorden op de topic titel:
Nee. Ben ik mentaal te stabiel voor :o |
Van het rustiger zijde der mijn smaak muziek word ik heel snel vrolijk.
Van het hardere werk kan ik soms nogal kwaad worden, vaak ben ik dan al ergens kwaad om. |
Citaat:
|
the hours - soundtrack theme
Dreadlock pussy - slipped (jaja) Miocene - state of flux |
Citaat:
|
Citaat:
bedoel je met (n) dat het nummer slegt is of dat je daar down van word..:S |
Ik word echt chagerijnig als ik Kane hoor.
En ik word emo van: Turning Point - Broken The Hope Conspiracy - For Love Enigma - Return To Innocence Social Distortion - Making Believe U2 - with or without you en nog wel meer nrs |
Eric Clapton - Tears in Heaven, daar ga ik van janken :( (door herinneringen)
en wordt weer vrolijk van Kosheen - Resist de rest van mn muziek (varieert van metal tot punk) versterkt de emotie iets die ik op dat moment heb...kan dus verschillen :) |
Citaat:
maar muziek kan er goed (nouja goed o_0 ) bij helpen... Vooral: Silverchair:Untitled, Ana's Song, Emotion Sickness, Black Tangled Heart, Tuna In The Brine Radiohead:Street Spirit, Idiotheque, Fake Plastic Trees, Creep Papa Roach Muse-Citizen Erased My Dying Bride Sophya VAST- You Sigur Ros Eh ja heel veel muziek die ik luister eigenlijk wel :confused: |
Johnny Cash "give my love to rose" of "hurt" (NIN cover) or "solitary man" nog veel meer eigenlijk
|
De laatste tijd vooral heel erg door Masquerades And Faces van Diorama.
|
Lifehouse - Take Me Away (acoustic)
Lifehouse - Everything Everclear - Wonderful |
Vrolijk:
Chuck Berry - Schooldays Fleetwood Mac - Oh Well Stevie Ray Vaughn&BB King - Matchbox Blues Emotioneel: Eric Clapton - Classical Gas Rufus Wainwright - Hallelujah Red Hot Chili Peppers - Otherside The Doors - Light My Fire Actief: Chuck Berry - Johnny B. Good Led Zeppelin - Rock and Roll Them - Gloria Rolling Stones - Jumping Jack Flash The Doors - Roadhouse Blues en nog wel meer maar is veeeeeeeeel te veeeeeeeel werk om dat te doen zo laat :D |
Citaat:
|
Jeff Buckley- Last Goodbye bij die intro al lopen de rillingen over mijn rug, beetje emotioneel
Paul Weller- You Do Something to Me, ook kinda emotioneel Just Brothers- Sliced Tomatoes, vrolijk Norah Jones- Come Away with Me, superrelaxed |
Citaat:
|
Ik word vervelend van Tatu
Ik word druk van Rotterdam Terror Corps Ik word mellow van Felix da Housecat Ik word chill happy van vrijwel alle goa Ja, kan wel tijdje doorgaan zo... |
vrolijk door:
SPOCK- The Neutral Zone Soft Cell- Sex Dwarf (liefst in de versie van LeaetherStrip) alles van And One heerlijk miserabel door: de helft van mijn platenkast :( |
'k heb het wel
vooral bij die gouwe ouwe 80's(begin 90's) lovesongs :( Trapt doet het ook vaak goed Necromicon doet me fantaseren over wat ik met het dichtsbijzijnde persoon zou kunnen uitvoeren terwijl ik diegene viendelijk toelach;) Klassiek kan me een stijve bezorgen, mocht het 1 van "de"nummers zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |