![]() |
eigen lyric....kritieken graaag!
ik ben met vrienden bezig met hiphop cd maken/opnemen....en nu gister heb ik een brainpower diss geschreven...
zouden mensen hier kunnen zeggen wat ze dr van vinden? Thnx alvast Oke hier ben ik dan waar ken je me van? man je kent me nog niet de rapper Chaos is wat je ziet andere rappers zakken weg in verdriet want wanneer ik me mond open trek is al het andere wack ja vind je t gek? nee hoor er zijn veel dope lui maar waar ik gek van wordt is dat gesnotter van die rap harry potter man ik kots van die gek eerst had ie nog wel 1 zown chille track maar wattie nu doet is echt wack daar staat ie dan quasi stoer van het interesseert me geen ene moer echt fuck that "meneer ik ben altijd met me imago bezig" meneer "ik doe alsof ik vegetarisch ben maar hou van vlezig" doe maar stoer op tv met je zogenaamde maatje proof hij weet nu ook praten met jou was zeer zeker een slechte move en dan dat programaatje MTW RAW met je wannabe vriendjes echte rappers aankondigen? fuck that je bent te slecht om zelfs dat te mogen doen geloof me braintje als ik kanibaal zou zijn was jij me 1e maaltijd ik weet het dat doet pijn maar meer tekst ga ik aan jou niet verspillen ga naar Def P lekker in z'n bubbelbadje chillen *** Refrein *** voor alle mensen die ik niet mag mag je mij niet doe dan ook je beklag maar brain doe het niet bespaar je dat hoon gelach ik dis niet om te dissen en ik kan me ook vergissen maar Brain je bent te laag om over te pissen Tell me wat vinden jullie er van?? |
kut.
|
je zou bijna zeggen dat je jaloers op brainpower bent :rolleyes:
|
Mmmm beetje zwak, dat kan volgens mij toch wel iets spitsvondiger.
|
1. Dit hoort hier niet
2. Dit is bar slecht, en de moeite niet om te lezen. Laat staan om aan te horen. |
dit hoort hier eigenlijk niet. Lyrics/teksten etc. moeten op het dichtforum geplaats worden, maar misschien dat er nog een interessante Breinpeuwer discussie kan ontstaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
nieuw punt graag :D |
ok als jullie um kut vinden (is 1 van me eerste teksten dus had oko niet echt wat anders verwacht hehe)
maar wat kan er allemaal bter.... |
daar wil je toch niet echt serieus antwoord op he?
|
ik vind hem textueel niet hoogstaand, niet scherp genoeg zeg maar. En ritmisch vind ik hem niet lekker lopen. Als ik hem zeg maar 'mee-rap' dan komt ie niet altijd even lekker uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
all i can say is : http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_finger.gif |
sterker nog: http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/lmaa.gif
dat vind ik ervan |
ach ja
ik heb zojuist 45 seconden verpest door ernaar te kijken, maar goed, er zitten aardige stukjes bij. maar ik vind het maar amateuristische crap. |
ahh, die smiley is juist schattig
[on]: ik vind er niet echt veel aan |
Crap.
Brainpower doet het beter. |
Citaat:
|
beetje lafjes. doet me denken aan mn schoonmoeder...
|
Citaat:
|
als je van domheid kon groeien, dan zou mijn schoonmoeder uit de dakgoot eten
|
We gaan...
Dansen, Dansen, Dansen Op Papier We gaan.. Dansen, Dansen, Dansen als een Stier. :o |
zucht :(
|
Citaat:
|
het flowt niet
het is kut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom is dit nog open.
|