![]() |
[emooooooooo] Thrice - The Artist in the Ambulance
Vage titel, goeie cd. emo-core naar men zegt. Ik kende ze alleen van naam, maar dit schijfje smaakt toch zeker naar meer. Uw downloadboer heeft hem nu in de virtuele schappen.
|
ik hou van thrice, heel hard, heel erg.
|
godver, dit is eigenlijk best heel erg goed. Geen standaarddeuntjes en aparte zangmelodieen. :cool:
|
Butt.
|
Citaat:
:mad: :mad: |
thrice is vet.
ook maar 'ns luisteren dan |
Citaat:
|
omg, wat zullen de metalheads nu wel niet van je denken:eek: (n)
nee hoor:p |
Citaat:
|
oh, en thrice is goed ja
|
Citaat:
dat is beter (y) |
ik heb die vorige cd "Illusion Of Safety" erg fijn plaatje :D
spelen ook op Pukkelpop :D |
ik neem aan dat ie gewoon ergens op EFNET staat op #altrock of #mro ofzo? zag hem gister nog niet staan namelijk
|
thrice (y) :)
|
|
Citaat:
|
"At Your Will" staat er niet tussen, maar mocht je die met behulp van je favo mp3 zoeker wel vinden, download die dan ook ff. Is ERG!!!! de moeite waard.
|
boeien.... die bands kennen de meeste mensen al :p
als je maar geen Silverstein gaat luisteren, want dat is crap. |
Citaat:
|
zeker bij de mensen uit omgeving Ede/Veenendaal of Kesteren of gebied rondom Rotterdam ;)
|
Citaat:
Jude The Obscure is trouwens ook ene vette band, beetje in het straatje van Norma Jean |
Hij is echt heeel erg goedgekeurd hij staat al een uur of 3 op de repeat dus dat is wel (y)
|
Ik heb wat geluisterd, klinkt leuk!
|
Citaat:
|
die nieuwe Thrice is wel wat meer emo dan z'n voorganger zeg...
|
Citaat:
|
ik down em nou van slsk
|
Thrice was best vet op Deco..
Snel maar een album van d/l ofzo :p.. |
Citaat:
|
wel vette cd hoor!! don't get me wrong...
niet dat ik iets heb tegen überemo zoals Further Seems Forever en Get Up Kids... vind dat ook supervette bands |
ddeftones postte toch ook ooit nog op t reflections board?
|
hij post overal :p
nieuwe Amazing Device klinkt ook wel emo trouwens. |
Citaat:
amazing devices was toch hentai :p ? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
kep thrice net binnen
|
Citaat:
|
Ook leuk.
Op www.tower.com kon je de nieuwe Thrice bestellen inclusief T-shirt(zeer coole trouwens). Nou ik bestellen met mn creditcard. Cd was 12 Dollar(10 Euro) en verzendkosten 10 Dollar(enorm veel dus). En even later had ik betaald en krijg ik een mailtje. Kon ik de maten opgeven van mn t-shirt (M,S,L). En helemaal onderaan staat doodleuk dat de t-shirt alleen voor Us citizens zijn. Grrrrrr. Echt klote actie. Zet het er dan neer voordat ik betaal. Maar www.tower.com was wel zo aardig om alle europeanen die de cd nu besteld hebben een 7 Inch van Thrice/Thursday erbij te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duidelijk rustiger dan vorige albums, vooral qua stem.
Verder ben ik slecht in albums reviewen dus dat was het. |
argh, ik wilde nummers van dit album downloaden, en ALLE NUMMMERS zijn nepnummers met krassen erdoorheen en wegvallende stukjes :mad: (n)
ik hou t maar bij de nummers van hun die ik al heb (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, hoor ik, dat het echt niet zachter is. Veel geschreeuw etc. Ik moest zelfs effe checken of ik wel het nieuwe album aan het luisteren was of 1 van de oudere :| Ik ben slecht. |
Citaat:
trouwens, ik heb leuke foto's van een emochick voor jou :D |
Citaat:
|
Citaat:
wies dat dan? :o |
ik vind thrice zoooooooo mooi!
ik zag ze op de deco tour en oow, jemig, super mooi! die japanner staat te hossen dat wil je niet weten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |