![]() |
Ziek
Wat doet iedereen zo ziek vroeg op de vroege ochtend al online? :eek:
|
Internetten...?
|
niks.. ik ben aan het wachten tot ik word gebeld om naar het comomeer te gaan.. daar ben ik al anderhalf uur mee bezig.. en op msn is ook niemand.. dus ik vermaak me met het forum en patience...
ik ben niet vrijwillig zo vroeg wakker.. mijn wekker ging af.. ik had nog wel een tijd kunnen slapen.. :( |
ik voel me niet lekker... Kon daarom nie meer slapen :( nu=wat beter!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moeten ze gaan werken? Ik pas vanmiddag, lekker in deze hitte. Wordt een topmiddag (y)
|
Me moeder komt zo ff langs :o
|
mijn broertje van 3 kwam me letterlijk uit bed slaan.... :rolleyes:
|
Tropenrooster ;)
|
geen idee :(
|
Gewoon... zorgen dat ik me niet verveel
|
Vind het toch aardig laat. ;)
|
*gaap* ben net wakker en ik dacht...bullshit, dat dacht ik.
|
toen sliep ik eigenlijk nog..
|
Ik werd van morgen om 6:15 wakker... Warmte zeker?
Niet dat ik toen reeds online was ;) |
Citaat:
|
Toen zat ik op de fiets :o
|
Ik werd om 11 uur wakker gebeld door m'n moeder... want haar internet deed het niet... *zucht* :D
Dus daarom zat ik om 11.10 uur al weer achter de computer :P |
je bent ziek als je overdag met zulk weer als vandaag zit te internetten
|
Je bent ziek als je met dit weer naar buiten gaat :\ Hoezo oven?
|
Ik kom normaal gesproken niet vroeg op de computer.
Reden ik zit er 'snachts nog op,dus ik lig dan nog in m'n bed, Waarom ik dat doe, nou anders kruip ik 's ochtends zo vroeg op de computer. |
Toen lag ik al in het zwembad... :P Maar het is nu weer ochtend dus ik mag weer meedoen voor de 2e ronde, toch? ;)
Ik ben nu aan het internetten :P. |
ROTFLMAO :D Dit topic is nog open. Heerlijk. :D
|
Wat doe jij zo laat nog online? >:]
|
tis een mooie nacht. :)
|
verveel me....
|
ga wat doen
|
ik ga 's ochtends altijd ff mail lezen en gelijk kijken of dr nog wat 'interessants' op t forum te lezen is, dan ga ik gelijk weer offline :)
|
't Is nu lekker weer om te internetten, dus zit ik er weer achter :P Zometeen wat ontbijten en even douchen, dan kom ik weer terug achter m'n laptop met heerlijk draadloos internet :)
|
niet wat beters te doen hebben
|
ben om 7 uur gewekt omdat we vandaag rolluiken krijgeb
|
uhmzz omdat ik altijd vroeg wakker ben :confused:
|
Ik werd wakker gebeld door m'n oma. :S
|
Het is niet vroeg?!
|
Citaat:
|
Ik sta elke morgen rond half 7, 7 uur op, dus nee niet vroeg
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom moet ik ook elke avond om 10 uur naar bed, anders ben ik enorm moe. Niet erg hoor, is toch niks te doen tussen 9 uur 's avonds en 9 uur 's morgens :) |
Er is van álles te doen tussen 21.00 uur en 09.00 uur!
Kijk om je heen. Kijk terug naar de Berenboot die ze `s nachts op Nickelodeon uitzenden. :eek: Blaat© |
Citaat:
|
Juist.
Maar die komt eerder. Ik doelde op de echte late uurtjes, he. :rolleyes: |
Ik lag toen lang en breed in m'n bed; 's ochtends computeren doe ik sowieso nooit, en dan zeker niet zo vroeg.
|
Citaat:
|
Nou ik moet dus vandaag naar Leiden om daar een weekendje te blijven en wat dingetjes regelen. Nou ja daar ga ik dus zo naar toe. Maar omdat ik nog ff wat moest bekijken ben ik online. En ik dacht ach, laat ik ook maar ff naar t forum toegaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |