![]() |
Jane's Addiction
Wat vind men van deze band?
Vorig jaar toevallig gezien op Pukkelpop? Nieuwe plaat "Strays" al gehoord en wat vind je er van? |
bandsite? bio? soort muziek? leuke nrs?
|
Faz: ga koeien melken in polen.
ik heb ooit een cd van iemand voor mijn verjaardag gekregen, van janes addiction ;) |
Citaat:
|
Citaat:
jane's addiction niet? schaam je beatles, iron maiden, metallica, rolling stones zeggen die je wel wat? |
Citaat:
Iron Maiden ; Onlangs nog live gezien Metallica; Ride The Lightning en Master of Puppets goede albums, de rest niet. Rolling Stones ; Angie een goed nummer. Conclusie; Ja En ik weet nu ook wat Jane's addiction is. Laatst op MTV gezien, bestwel cool ja. |
Citaat:
nu opeens wel omdat ik zeg dat je het moet kennen? Pak een tas en ga onbeschermd door laos rijden in een tekenbos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jane's Addiction is old school :p
Nou zie het maar als een soort RHCP bands. Dave Navarro bespeelde ooit de gitaar voor RHCP. Nieuwe cd is weer vette shit zoals hun klassiekers "Mountain", "Jane Says" en "Stop". |
Citaat:
|
Ik heb een aantal nummers.. I would for you is onwijs mooi :)
|
btw zanger van JA ziet eruit als een vrouw ofzo... hij heeft altijd van die vage outfits aan.... lijkt soms wel wat op een travo
|
Citaat:
Kheb wat gedownt, klinkt wel cool |
Heb nu een stuk of 8 nummers, en ik vind het allemaal zeer koel klinken. Het heeft wel wat (y)
|
Citaat:
als pebbles het zegt dan is het zo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind nog steeds wel dat je een goede smaak hebt hoor :p :D |
Citaat:
het is niet standaard. hun hebben de standaard gezet. dat is iets anders;) |
Citaat:
|
Citaat:
(y) (y) (y) (y) (y) |
ik vind dat ze wel leuke nrs hebben :)
|
idd... jane's addiction zijn toch wel trendsetters binnen deze muziekcategorie.
die zanger heeft btw ook het reizende festival verzonnen (Lollapolooza) |
Citaat:
|
ik vind janes addiction niet zo heel vet, doe mij de oude peppers maar
maar ik vind dave navarro's stijl ook niet zo heel erg vet |
Citaat:
hahahaha, doe even normaal man |
Citaat:
|
Citaat:
|
goh toch wel? kan ik zijn stijl nog wel niet diggen....
|
Citaat:
Sure :D |
Citaat:
dat bestaat niet eens. zoals je wel meer van die kromme zinnen hebt met 'moeilijke woordjes' erin. ik zal een woordenboek voor je kopen. En ik wil dat mijn investering zich loont. |
het welbekende übermensch gevoel misschien?
|
*zingt* Forget the ruuhuules. Ohohohoh Idiots rule!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*pakt bier en wat chips* laat de battle tussen FaZ en 86dagreed maar komen |
Citaat:
ik own hem. ;) |
slot.
|
Citaat:
Misschien is mijn vocabulaire wel overontwikkeld, en ben jij psychisch nog niet zo ver ontwikkeld om het te kunnen begrijpen, en te verwerken. Allemaal speculaties, dat weten wij beiden. Waar het om gaat is, dat speculaties een groot deel van jouw manier van discussie is. Je kent me niet, je weet niet hoe ik functioneer in deze samenleving dus ga je speculeren. En uiteraard in je eigen voordeel. Mijn Tip; kom met argumentatie, en ga niet altijd de personen die je bekritiseren beledigen. Zo kom je er namelijk niet, behalve als je straatschooier wil worden. (y) :o |
Citaat:
Opeth komt trouwens niet meer op Lowlands |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik maakte ook een slotsom
en hierbij de vraag aan Float en 86dagreed of ze zich voortaan bij het topic willen houden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |