![]() |
BESTE acteur?
Poll: Wie is de beste acteur?[*]Al Pacino [*]Robert DeNiro [*]Edward Norton [*]Kevin Spacey [*]Brad Pitt [*]Anthony Hopkins [*]Jack Nichelson [*]Sean Connery [*]Kevin Costner [*]Anders, namelijk...
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Waar zijn: John Travolta
Arnorld Swarschennger ofzo ;) Samuel L jackson |
Al Pacino natuurlijk
|
ik mis: Anders, namelijk...
|
Idd, ik mis John Travolta...
Al Pacino kan er ook wat van, maar ik blijf steken bij Sean Connery... Ik weet absolúút niet waarom... :) |
Robert de Niro (y)
Al Pacino, Anthony Hopkins + Sean Connery zijn ook geweldige acteurs. Maar waar staat mijn favoriet: Jack Nicholson? Topacteur. |
Al Pacino, Kevin Spacey en Edward Norton verdienen allemaal een stem.
Maar ik ga voor Norton :) |
Jack Nicholson
:( Waarom staat die er niet bij? :( |
van zo'n topic kan je geen poll maken man...teveel acteurs ontbreken. waar is Benicio del Toro?
|
Ik vind Jim Carrey en Eddie Murphy.
|
Ok, ok toch maar ff geedit :)
Idd stom dat ik 'Anders, namelijk...' was vergeten :S Waarom vergeet ik altijd iets als ik een poll aanmaak?!?! :S |
Ik heb trouwens op Ed Norton gestemd, hoewel ik Arnold Schwarzenegger, Kevin Spacey en Anthony Hopkins ook geweldig vind
|
de niro.
|
Ik heb Pacino gestemd, niet dat alle anderen minder zijn ofzo hoor ;)
|
ja indd we missen een hoop te goede acteurs
|
Het is trouwens Nicholson ;)
Nogmaals, ivm vernieuwing poll: Edward Norton |
ANders, namelijk John Travolta.
Hij kan echt alles! |
behalve geweldig acteren..
|
Spacey.
|
Ik mis Woody Harrelson.... En Samuel L. Jackson..
Maar Pacino is de beste. |
Het is trouwens Nicholson in plaats van Nichelson...
|
Nicholson, die fout maak ik zooo vaak :S :o
|
tis ook De Niro en DeNiro, of Deniro, of weet ik veel
|
Citaat:
|
tis ook De Niro en niet DeNiro, of Deniro, of weet ik veel
|
Ik kan niet kiezen :eek:
|
ik heb maar voor Anthony Hopkins gekozen :)
ik weet wel wie de andere zijn, maar ik zou het zo niet weten zegmaar, ik herken al die namen allemaal wel, maar ik heb echt geen idee wie het zijn en in welke films ze spelen :o ik ben meer into de actrices zullen we maar zeggen ;) |
al pachino en brad pitt vind ik allebei erg goed.....
|
Citaat:
Vertel is wat je zo slecht aan hem vind dan :confused: |
Citaat:
|
Robert De Niro.
|
ik mis Tom Cruise.... :confused:
|
Citaat:
|
Íkke niet
:rolleyes: |
Al Pacino uiteraard
|
Citaat:
Kijk, ik vind hem zo goed omdat ie zoveel kan. Hij heeft saterday night fever gedaan waar ie super goed danst. En grease enzo. Hij heeft een paar mooie actie films. Hij heeft een goeie gangster rol (ja ok...wel een beetje aparte gangster) in Pulp fiction. Hij kan ook nog heel dramatisch zijn of bijvoorbeeld een heel romantisch persoontje. En in Face off kan je natuurlijk helemaal goed zijn wat een acteur allemaal kan. Dat hebben Travolta en Cage gewoon meesterlijk gedaan. Daar kan je niet om heen. Bij mij weegt die veelzijdigheid toch meer op dan de ijzer sterke maar altijd dezelfde rollen van bijvoorbeeld Al Pacino |
Kevin Spacey :o
|
Citaat:
:o ?!?!?! Hij is hartstikke goed (y) |
waarom staat Kevin Costner dr eigenlijk bij??
heeft hij ooit wel eens goed geacteerd dan??!?! |
Citaat:
|
Ik weet ook niet waarom ik m erbij gezet heb :p
Maar hij is zeker geen slechte acteur |
Citaat:
|
Citaat:
imho of course :) |
Inderdaad Al Pacino. Zijn rollen in maffiafilms als Godfather zijn onvergetelijk...Vorige week ook nog een goede film van hem gezien in een maffiarol...ben alleen ff de naam van de film kwijt :o
|
scarface
|
Citaat:
Goede acteurs naar mijn mening: Al Pacino Edward Norton Kevin Spacey Brad Pitt Jack Nicholson Sean Connery Tom Hanks Jim Carrey Samuel L. Jackson John Travolta |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die rol van inbreker bij Mc dowels in Coming to America ook zooo cool!! Ik zou graag nog wel is willen zijn dat hij een erkenning krijgt voor zijn werk in het algemeen ofzo. Trouwens....in 187 is ie ook zooo super (y) |
1Deniro
2Pacino 3Nichelson 4Norton Klopt wel een beetje! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |