![]() |
Hoe kom je een hele warme dag door?
Tja, buiten is het te warm, binnen is het iets beter. Maar wat moet je binnen? Of hoe hou je het buiten wel uit? Heeft iemand tips?
|
ik blijf zoveel mogelijk binnen eigenlijk... :o
maar als ik naar buiten moet is dat verder geen probleem hoor |
Ik loop heen en weer tussen de computer en de tuin. En tussen die 2 staat een vriezer. IJS!!!!
|
Ik heb slechte ervaringen met zonnesteken enzo.
|
als ik binnen ben heb ik veintaltor op me gericht staan en waterijs is ook heerlijk
verder een beetje lezen, af en toe in de zon zitten, beetje pc-en |
ventilator op de hoogste stand, jointje in m'n handen, een fles ijswater met siroop bij de hand, en een goed boek. (plus 'n lekker muziekje op de achtergrond.)
en als ik 't boek uit heb, of 't lezen ff zat ben 'n uurtje forummen. |
Door in een koele fabriek te gaan werken. :)
|
Nou iig niet door naar de winkels te gaan fietsen.. wat heb ik een spijt daarvan.. in de schaduw in de tuin zitten is wel te doen.. en anders forummen met ventilator in het donker.. en in alle gevallen zo weinig mogelijk kleren aan..
|
Ik ben gaan fietsen naar een soort van strandje waar je lekker kan liggen en het water in kan duiken. Daar heb ik ander half uur in de zon gelegen en toen weer naar huis gefietst. En nu zit ik binne in me kamer met de ventilator... en waterijs. En zo doe ik dat bijna elke dag als het warm weer is...
|
Zwemmen!!! :D
mjah, dat is eignelijk het enige.. of binnen zitten dan.. daar is het meestal koeler dan buiten :) |
Door niet zo te zeuren dat het te warm is. Er staat hier bovendien nog een fris briesje, dus wat iedereen loopt te zeuren :confused:
Maar goed, ik heb het gras gemaaid, beetje in de tuin hangen, even naar de stad gereden om dingen te kopen, wat drinken, gewoon alledaagse dingen eigenlijk. |
Ik zit zoveel mogelijk binnen, met alle ramen open, dan waait de wind lekker de kamer door. Verder drink ik heel veel water, koud water, dat is lekker :)
Enn... ik heb de grote computer uit, want die maakt alles zo warm, maar ja, ik zit sowieso liever met de laptop op de bank :P Enn... verder... douche ik zo af en toe wisselt (dus warm, koud, warm, koud) en... ik eet genoeg (als het zo warm is gaat het hongergevoel soms wat naar beneden waardoor je minder gaat eten, dat is niet goed). Verder dus beetje internetten, tv kijken, lezen, drinken... |
ik heb gewerkt :( is op zich wel leuk, maar niet met dit weer...
ik werk in een bejaardenhuis, waar ze het vandaag voor het eerst WARM hadden de afgelopen weken...wat een vooruitgang! :D :p Ik heb zoveel mogelijk wind op gevangen en in de gang gebivakkeerd, dan ging t nog wel...(hier 35 graden...) |
vandaag: wit-shirt aan, zwart sportbroekje, visserhoedje op, doek in de nek, flessen water mee en beginnen aan de tweede dag van de 4daagse
|
Vakantie houden. ;)
|
Koud douchen na het opstaan, binnen zitten, balkondeur open, ventilator erbij en binnen achter de computer zitten...En koud water erbij drinken.
|
Beetje zwemme, beetje drinke, beetje chille :p
|
gewoon buiten gaan liggen
|
Nauwelijks. Ben altijd blij als het tegen zevenen loopt op een dag als deze.
|
Citaat:
Met dit weer span ik me niets minder in dan normaal, verder wel de alledaagse dingen. |
werken in de appie hein (jaja :P)
daaaaaar issut lekker koel :) (y) |
Airco hebben :(
Helaas hebben wij die niet. Nouja, ik heb gewoon een zootje van die tafelventilatoren gekocht. Die heb ik met z'n drieeën op me gericht, dan valt het nog wel uit te houden. :) |
Strand :cool:
|
..zuchten..kreunen...steunen... en dan is het avond (y)
Som lukt het wel aardig, soms niet, geen strategieën hoor.. |
Ik hou van hitte, dus mij hoor je niet klagen :)
Ik ga meestal hier in de buurt zwemmen met een groep :cool: de rest van de dagen moet ik werken in een koele supermarkt. |
zwemmen, heel veel water drinken
en in de supermarkt werken (lekker koel) |
Flink drinken en af en toe in een zwembad duiken, dan er weer uit, dan er weer in, etc.
|
Zwemmen :cool:
Of in de tuin zitten, genoeg drinken en binnen de ventilator aan. |
Citaat:
|
Heb vandaag van 11 vanmorgen tot half 5 vanmiddag in een buitenbad gelegen (liggen zonnen op het gras en af en toe een verkoelende duik in het koude water).
Heerlijk en erg goed uit te houden. Ben vandaag voor het eerst in m'n leven verbrand (niet heel erg, maar toch). |
ik ben heel de dag hierzo op het strand, heerlijk! :)
|
als ik tijd heb ga ik naar een recreatiegebied net buiten voorthuizen aan het strand liggen, en als ik pech heb moet ik werken in een snikhete keuken zoals de komende 3 dagen en volgende week 6 dagen :(
|
Citaat:
|
Gewoon niks doen; je nergens druk om maken je helemaal niet lichamelijk inspannen
|
Als je moet werken om 5 uur beginnen(en je dan verslapen) in plaats van half 8 zoals ik gister heb gedaan. Vervoglens vragen of je om 12 uur vrij mag, omdat het geen doen is. (we lagen meer op de grond te puffen dan werken)
'smiddags naar de winkel gaan, wat geen goed idee is omdat dat veel te warm is. 't zweet gutst je zowat van je lijf. Vooral als je ook nog 'n stukje moet fietsen tegen de wind in ,die er wel was. Niet zo leuk. En voor de rest binnenzitten, buiten is 't niet uit te houden, ,behalve in 't zwembad ofzow misschien. |
Ik ben de afgelopen dagen doorgekomen door pal in de zon, op een strandstoel oude Suske en Wiske's te lezen.
Heb nu vakantie, dus tijd zat. Lekker pilsje d'r bij, en genieten! Heeeeeeeeerlijk! |
Lezen, lezen, lezen in de schaduw, verder zwemmen en werken.
|
ik vind het heerlijk, het weer van afgelopen dagen (behalve de regen van vandaag).
kga gewoon heel de middag in de tuin zitten. af en toe in de zon en voor de rest in de schaduw. Beetje boek lezen of muziek luisteren, ideaal! Verder werk ik in een winkel waar 't door de airco eerder koud is dan warm, zo hard zet m'n baas hem altijd. dus werken is ook geen probleem. |
Al tekenend, keyboardspelend, zingend, componerend, chattend, forummend, lezend en slapend natuurlijk (y)
|
Citaat:
|
Binnen verstopt :o Nou ja, of ik moet iemand zo ver kunnen krijgen om met mij te gaan zwemmen. Dan zwem ik dus ergens.
En af en toe ga ik zelfs in de zon zitten! |
aan het zwembad liggend met een grote groep mensen waarvan ik meer dan de helft niet ken,
en vandaag (niet warm) met dezelfde groep mensen klieren in de stad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Werken, ik werk in een supermarkt dus altijd lekker fris
|
Citaat:
Ja, da's ons devies. Wat is een devies? Niks! Niks is ons te vies! Ahahahaha! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |