![]() |
Aanvulling Gewaagd f.t. STRING FOTO'S.
Even een aanvulling op het gewaagde foto topic, omdat is gebleken dat veel mannen het sexy vinden om meiden in een string te zien...
Alle vrouwen, laat zien wat je hebt, trek je liefste, mooiste of geilste ;) string aan, en post de foto hier! Groeten Nick |
Als jij begint?
|
:D :p :D
|
zodat jij je kan aftrekken? :rolleyes:
|
kom op het is zo mooi
:D |
dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals de gewoonte is bij topics, begint de topicstarter. Post eerst maar een foto van jou in string.
Twee fototopics lijkt me genoeg... |
Stelletje viespeuken. Jullie lijken wel hengsten*, weten jullie dat?
Ik kots op jullie. :o *Een hengst is iemand die vraagt om de prijs, maar nooit tot daden komt. |
sorry dat ik graag naar schoonheid kijk
zal wel vrij ongewoon zijn :S |
het is mooi weer de laatste tijd. zoek een strand op ofzo :/
|
puik plan man!
|
Citaat:
klik op 'afbeeldingen' typ 'string' in klik op 'zoeken' de enige deelfora van s.com die bedoeld zijn voor mooie dingen, zijn 'artistiek', 'dansen op papier' en 'proza&letteren' (of hoe die laatste ook heet). |
Citaat:
|
JAHA denken is inderdaad potverdomme moeilijk, spellen trouwens ook...
|
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt de behoefte heb om de kont van mijn mede forummer te zien, en dan heb ik het over mannen en over vrouwen.
|
|
Kijk daar houd ik van!!!!!
|
godverdomme.
|
Citaat:
|
ik draag geen strings :)
|
kut topic
|
zeg dat wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar ik draag ook geen onderbroeken en ook geen strings!
|
Citaat:
Ik heb 1 keer een boxer gedragen, ik werd de hele dag voor pot uitgemaakt en zoals ik al zei, het zit niet lekker :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik draag veel van dat soort strakke boxers, zitten heel fijn :) En verder mag hier wel een slotje op, toch? |
Er is al een 'gewaagd fototopic' zoals je zelf aangeeft, mensjes met stringfoto's kunnen die daar dus ook kwijt.
Dus t lijkt me tijd voor een slotje Ik heb niet trouwens nog maar 1 foto gezien en mijn mening over die foto = (n) SLUITEN |
Citaat:
Maargoed, kvind het niet echt lekker zitten, krijg aan alle kanten jeuk :p maar ik nam aan dat ze het over wijde boxers had. |
Ik vind dit topic nergens op slaan.
slotje :) |
Citaat:
|
ja no way strakke boxers!!
alleen maar wijde boxers..... t liefst van die satijnen...ohhhh lekker zacht |
|
|
De foto's hier waren representatief genoeg voor ons dames :}
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |