![]() |
[Windows] Mogelijkheid wallpaper veranderen blokkeren?
Kort vraagje: is het mogelijk om in Windows danwel met een programma het veranderen van de desktop wallpaper te blokkeren? En zo ja, hoe? Ik heb windows 98.
Alvast bedankt, Laurens |
dat zijn sysbeheer instellingen en die zitten naar mijn weten niet in win98 :)
|
:( Da's jammer. Weet je toevallig nog een programmaatje dat dit wel kan? Ik ben het namelijk beu om tegen die dierenfoto's van m'n zusje aan te kijken :)
|
Je kunt toch ook gewoon verschillende gebruikersnamen nemen.
Kan je zusje erop zetten wat ze wilt, mag ze alle icoontjes verplaatsen zoals ze wilt.. En behoud jij je instellingen.. |
dan neem je windows 2000 ofzow :p
of je maakt gewoon voor iiedere user een appart account aan |
Of Windows XP, met fast user switching is dat wel fijn om met meerdere mensen op 1 PC te werken.
|
Licht eraan als je PC goed genoeg is zou ik gewoon Windows XP nemen. En als dit niet kan kan je nog Windows 2000 nemen! Als je het zo wil laten met Windows 98 dus zou ik gewoon doen dat iedereen zn eigen account heeft.
|
Verschillende gebruikers aanmaken is idd een idee. Ik zal het eens proberen, bedankt!
|
Ja dat kan, moet je het programma Policy Editor (poledit.exe) hebben, als het goed is staat ie op de Win98 cd. Stel je wallpaper in en verbied gebruikers vervolgens om in het bureaublad beheer scherm te komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |