![]() |
Jouw favo rage?
Geinspireerd door terugblik.com, waar van ieder jaar de rages zijn geplaatst.
Ik denk dat ik toch knikkeren het leukst vond. Flippo's, daar was ik toen al te oud voor. Maar knikkeren, daar was ik echt laaiend enthousiast over. Overdubbeldikken. |
Ik ga voor de FLIPPO'S!!! (y) (y) (y)
Daar was ik echt hélémaal verslaafd aan :D. Die rage is, in ons dorp nog wel 3x ofzo terug gekomen... en nu nog steeds.... :rolleyes: |
Project Dolphin (y)
|
* zo'n ring met een bal aan , die ring moest rond je enkel en dan moest je over die bal springen. Klinkt vaag en stom maar ik deed het vroeger echt urenlang na elkaar!
*klaparmbandjes *bikkels (echt ja :o ) |
elastieken
|
Citaat:
(y) |
touwtjespringen ;)
|
diablo'en of hoe je het ook spelt
met zon zandlopervor en een tou eromheen en da ding in de lucht gooien etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij deden altijd van die zieke elastiek-liedjes!!!
E-la-stie-kuhh! Er in, er op, er uit Kippenkruid :confused: Eruit Zoiets :D:D |
flippo's!!!!! :o
|
Ik had een paar van die maffe gekleurde armbandjes die je op je arm moest meppen
Ik kan me ook nog uit m'n peutertijd nog herinneren dat ik zo'n jaren-80-kubus had :o |
Citaat:
|
Citaat:
DAT bedoelde ik dus met klaparmbandjes! :D daar had ik dus er ook enorm veel van! |
Flippo's en knikkers. :]
|
Citaat:
|
Citaat:
(Euj. Kom eens online.) |
Citaat:
|
Flippo's (niet die pokemon shit, maar de old-skool flippo)
|
Citaat:
|
Klaparmbanden en van die plastic speentjes, flesjes, luiers, enz en babydiertjes met witte luiers aan die in koud of warm water verkleurden naar blauw (jongens) of roze (meisjes). De rest heb ik geen zin om uit te leggen.
|
Knikkers zijn geen rage. Kinderen knikkerden elk voorjaar in de jaren 50, en in het grasveld vóór mijn huis zitten nu nog van afgelopen voorjaar vier mooie knikkerkuiltjes die binnenkort wel weer door de gemeente opgevuld en ingezaaid zullen worden.
Leukste rage... hm... ik deed geen rages... naja... elastieken deed ik wel. Elastieken dan maar. |
knikkeren, flippo's, pokemon stickers, touwtje springen, en van die kralen armbanden, tattoo kettinkjes en armbandjes enzo. :) best grappig eigenlijk...
|
Na Teletubbies ben ik nu into Bey-Blade.
|
klaparmbanden en nu de plooirokjes.
|
ehm, op de basisschool deed ik wel eens aan knikkeren, maar verder deed ik niet echt mee met die rages enzo...
|
ik knikkerde nog en de rest van de rages was ik al te oud
*gaat zich oud voelen* |
Spice Girls :)
elastieken klaparmbanden tamagotchis :D |
ow ja, Spice Girls, daar was ik helemaal wild van! Ik was helemaal fan van Ginger Spice, haha :D , echt grappig! En Tamagotchi's heb ik trouwens ook gehad, zo'n schildpadje!
|
Knikkers ownen alle andere rages big time. :)
|
Ik ga voor de Spice Girls, hehe. :D En voor die mep-horloges/armbanden. Ik weet niet hoe ik ze moet noemen. :confused:
|
Tenage mutant ninja Turtels
aaah, vroegah |
Citaat:
|
dan ga ik voor de flippo's, k heb nog een aantal van die mappen boven liggen :o:)
|
Speentjes en bierviltjes. :cool:
|
- knikkeren
- flippo's - stickers van Power Rangers allemaal uit de basisschooltijd |
*springt op en neer* knikkeren is geen rage! Net zoals touwtjespringen geen rage is, of tekenen, of lego, of schommelen. Alle kinderen knikkeren, al ontzettend lange tijd!
|
Elastieken doen ze ook al vrij lang, nu nog steeds, dus ook geen rage :P
Ik deed wel mee aan eitjeleggen enzo, maar dat zullen ze nu nog wel doen... Ehm.... ik kan er niet zo snel een bedenken... |
Honfjes weten..
Chroomjasen ! |
Spice girls
tamagotchi van die kunststoffen tullen en sleutels en andere vormen.. Ik was ook erg into de tuinbroek :o |
Voetbalplaatjes, ik was daar op m'n elfde gruwelijk aan verslaafd.
|
Citaat:
Damn, dat was nog leuk ook :P |
Citaat:
|
knikkers zijn toch geen rage? kinderen knikkeren al ruim 2000 jaar.
flippo's, lmd. |
flippo's
spice girls klaparmbanden tamagotchi's van die plastice speentjeskettingen enz. *zucht* die goeie ouwe tijd ;) |
Van die debiele plastic speentjes :rolleyes: my god, iedereen had echt trossen van die dingen, en tja, dan kon ik niet achterblijven natuurlijk, maar iedereen had er altijd meer dan ik :(
[edit] dat was eigenlijk helemaal niet mijn favoriete rage, ik vond het vreselijk, maar dit is de enige rage die ik kon bedenken...ik heb volgens mij verder niet aan rages meegedaan, vond ze niet boeiend genoeg[edit] |
Echt niemand de jojo-rage meegemaakt? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |