![]() |
Welke factor zonnebrand gebruik jij
ik gebruik 15 of 20:)
ja hester heeft weer een onzinnig topic verzonnen:o |
20
|
4 of 8
|
20
|
Citaat:
|
20,
---> Lichaam & Gezondheid |
Meestal 8. Ik heb ook nog 15, geloof ik...maar die smeert rot.
De 8 die ik heb is van Zwitsal en dies fijn. |
gezicht: 20 ofzow
rest: hangt ervan af. in nl. : 8 in buitenland: 15, later ook 8 |
Geen of welke er toevallig in huis is of iemand bij heeft
|
Gezicht 25, de rest factor 8 of 3, dat ligt eraan hoe lang ik naar buiten ga. Voor een uurtje buiten zijn is geen factor 8 nodig.
|
De eerste 2 dagen 15, daarna 8.
|
Tja geen idee eigenlijk...volgens mij 15 of 12 ofzow :confused:?! Maarja..ik verbrand toch niet....
|
ik dacht 8 of 12 maar dat is maar net wat ik op dat moment in de winkel zie staan :rolleyes:
en als ik toch verbrand smeer ik heel veel aftersun en dan is het meestal de volgende dag pijnloos.. |
8, heb niet wat anders, ben er ook nog nooit mee verbrand :)
|
7 of 8.
|
ik gebruik factor 2 (y)
|
8 :cool:
|
Citaat:
|
geen ik gebruik geen zonnebrand in Nederland,
en als ik dus in t buitenland zit in kroatie ofzo dan gebruik ik factor 2 |
factor 2 of 3 en ik smeer me altijd in, ook in nederland. Ben wel een halfbloedje en verbrand vrijwel nooit! :p :cool:
|
op vakantie de eerste dagen 30 en na een dag of 2 gebruik ik die alleen nog voor m'n gezicht. de rest krijgt dan factor 20 (wat ik normaal in nederland ook meestal gebruik)
|
Meestal gebruik ik geen zonnebrand. Ik verbrand en word meteen bruin. Als ik iets gebruik is het olie ( factor 2 ofzo)
|
8, en altijd zwitsal. soms gebruik ik eens 15. hangt ervanaf hoe erg mn huid weer aan de zon gewend is.
|
hangt er vanaf welke er om handen is.
|
40 :)
|
In Nederland gebruik ik factor 8, in het buitenland gebruik ik vaak factor 30 :)
|
Waarom smeren mensen hun gezicht in met een hogere factor...? Je gezicht is toch juist al veel eerder aan de zon gewend dan de rest van je lijf...? Ik smeer juist eerder m'n lichaam in met een hogere factor...ligt natuurlijk wel aan de situatie, als ik een lange broek en een trui aan heb, heeft het weinig zin natuurlijk, maar op het strand in badpak bv. dus wel.
|
20
|
5 of 6 ofzow, ik verbrand niet zo snel
|
die we dan hebben :p
|
Citaat:
hoe raar dat ook is. |
30 of 20, liefst sunblock, anders ben ik zo een kreeft...
|
Factor 30. Tis n btje overdreven maar ja....mn moeder had t ooit een x gekocht.
|
Citaat:
mijn neus is het meest verbrand, m'n armen volgens mij totaal niet en m'n benen ook heel erg. m'n voeten zijn knalbruin geworden. en dat allemaal terwijl ze even lang met dezelfde factor in de zon zijn geweest ('t is niet echt te volgen). |
Niets. Ben blij dat ik ¼ indo ben.
|
30
Niet dat ik snel verbrand, want ik wordt juist sneller bruin, maar het is enige die we thuis hebben staan. Citaat:
|
15
maar als het echt zo warm en zonnig is als bv afgelopen woensdag. blijf ik bij voorkeur maar gewoon in de schaduw... |
4 ik verbrand op het begin nooit word ik vet bruin, maar daarna begin ik rood te worde in het gezichtje enzo en dan moet ik me gaan insmeren..ik heb van me eige ook al getinte huid vandaar :)
|
Geen.
|
Citaat:
|
Eigenlijk gewoon wat in huis is, let er niet zo op. :o
(ben nog nooit verbrand ed, wel zonneallergie.. :S) |
30 met sunblock
en heel soms 12, maar alleen als ik niet lang ga |
Citaat:
|
20. Als ik zelf meer heb en ik moet van iemand lenen zo hoog mogelijk. Ik verbrand heel snel en ben ook nog allergisch voor de zon.
|
35. En dan verbrand ik vaak nog. Ik ga die factor 60 van fructis maar es proberen....
|
25 en soms 35
|
geen, in kan niet verbranden ;)
|
Ik gebruik 20
|
Citaat:
Ik smeer me nooit in met zonnenbrandolie |
Waarom smeren sommige mensen zich niet in?? Je kan dan wel niet verbranden maar het is in het algemeen toch gewoon slecht voor je huid. >>factor 10
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |