![]() |
Spul om op shirts te schrijven/tekenen/kloten
weet iemand welk spul (verf achtig spul dus) wat op shirts blijft zitten, ook na wassen/strijken
liefst in zoveel mogelijk kleuren maar anders wit en/of zwart :) |
Dat kun je gewoon in een drukkerij halen, of bij een waren huis. Textiel vaste stiften ofzo.
|
Citaat:
maar is er niet verf ofzo? verf is koeler lekker rauw effect beter dan zon schoon/net effect van een stift |
Je kan ook wel verf gebruiken en dan samen met je tshirt in de wasmachine doen, dan verkleurt je t shirt. *ik weet zo niet waar je die kunt kopen*
Je kan ook met gewone stiften op je tshirt tekenen ofzo, maar dan heb je wel meer kans dat het er na een paar wassen uit is. |
Gewoon potjes textielverf kopen in de hobbyzaak.
|
ja t moet niet verkleuren natuurlijk :)
gewoon, ik wil dat rauwe klieder effect van verfen/kwast en dan een beetje kloten op een shirt flauwe ongein schrijven of gewoon wat strepen zetten ofzo volgens mij wel koel :cool: |
Citaat:
naja ga ik van t weekend maar eens kijken paar shirts kopen verf kopen half uur later een paar unieke shirts :rolleyes::D |
zeefdrukspul.
|
Citaat:
zeefdrukken word niet allene op kleding gedaan.. Dat mooie philips logotje (of LG of wat dan ook) op je minitor is dus ook gezeefdrukt.. |
Citaat:
Maar zoals je zelf al zegt wordt het ook op kleding gedaan dus... wat lul je nou precies? |
Haha idd.. altijd wat op te merken.
|
Glow in the dark tubetjes (y)
|
Citaat:
|
spuitbussen werken goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, wat leuk! ik ga vandaag op vakantie, maar daarna ga ik het zeker proberen :D
(ik laat wel weten hoe het is geworden dan) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |