![]() |
vreemd en veilig???
naar aanleiding van een andere topic:
Heel veel mensen gaan wel eens vreemd. En dan heb ik het over all the way. vraag 1: Wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? vraag 2: deed je dat dan veilig?? (=wel of geen condoom) |
En om zelf te beginnen:
Ik ben zelf wel eens vreemd gegaan. Het was gelukkig met mijn huidige vriendje. Maar we deden het zonder condoom. Daar heb ik de weken daarna wel van wakker gelegen. Als hij zo gemakkelijk met mij was dan zou hij dat ook wel met anderen zijn (geweest). Ik heb na verloop van tijd een test gedaan. Maar sindsdien gebruiken we bij de vaginale seks een condoom. En hij vind dat ook prima. Die jongens bestaan gelukkig ook |
(n) vind ik nogal laag.
Verder dan.. Ach nee, laat maar, ik zet maar niks op het forum. |
vraag 1: Wie van jullie heeft dit wel eens gedaan?
Ik niet. Sex hebben met een ander zou ik al helemáál niet doen (behalve in een triotje ofzo, maar dat is geen vreemdgaan), zoenen kan nog 1 seconde 'per ongeluk' gaan in een vreemd soort bui, sex niet, je bent er zelf bij. Opeens sex hebben bestaat niet. vraag 2: deed je dat dan veilig?? (=wel of geen condoom) nvt |
vraag 1: Wie van jullie heeft dit wel eens gedaan?
Ik niet. vraag 2: deed je dat dan veilig?? (=wel of geen condoom) nvt |
Citaat:
En als vreemdgaan per definitie laag is, dan zijn we het waard om uitgeroeid te worden. Meer dan de helft van de mensheid neukt wel eens buiten de deur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet in relaties |
Citaat:
|
Nee.
Heb wel ooit tijdelijk een open relatie gehad, maar dat ging ook niet verder als zoenen. |
nee, ben nooit met iemand anders all the way gegaan, en zal dat ook nooit doen (iig niet in de zin van vreemdgaan)
wel een paar x een triootje gehad, maar dat was met een meisje erbij...daarbij toen verder geen voorbehoedsmiddelen voor gebruikt... |
Citaat:
|
Citaat:
"Nou, in de zomer van 1921 kwam ik een erg leuke jongeman tegen, terwijl ik al twee jaar getrouwd was, maar bij een flirt is het toen helaas gebleven. Maar kom even binnen voor thee en een kaakje!" Zoals ik al zei, ik hecht pas waarde aan dergelijke onderzoeken als duidelijk is hoe en op wie een dergelijk onderzoek is uitgevoerd. Ik heb nl. getallen als 50% gezien, in de groep van 16-30. |
Op www.cijfers.net (een betrouwbare site, vind ik) stond het volgende hierover:
In werkelijkheid is minder dan 20 procent van alle mannen en minder dan 10 procent van alle vrouwen ontrouw geweest. Op jaarbasis gaat 1 op de 20 Nederlanders met een vaste partner vreemd. Het aantal Nederlanders dat binnen de huidige relatie de partner heeft bedrogen bedraagt 11 procent van alle mannen en 2 procent van alle vrouwen. Meer dan 90 procent van alle Nederlandse mannen en vrouwen die ooit zijn vreemd gegaan zei: "Ik voelde mij onweerstaanbaar aangetrokken tot die ander." Bij Britse overspelige mannen ligt de zaak iets anders: van hen zegt 36 procent dat het nieuwe vriendinnetje gewoon veel beter kookt dan vrouwlief. |
laat er even spss op los zou ik zeggen :p
|
Citaat:
Dus nee, ik hecht aan die cijfers 0 waarde. |
Citaat:
|
no shit sherlock :p twas ook niet 100% zereneus :b
|
Citaat:
Edit: "no shit sherlock"? Hehe, je bent meteen 100% in m'n achting gestegen :D |
2x0=0 helaas :p
|
Citaat:
Maareh, we gaan weer offtopic geloof ik :D |
no prob, was toch bullshit topic. imo of course
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |