![]() |
[digicam] Stipje op lcd scherm
Ik heb net een nieuwe ixus 400 gekocht en ben er zeer tevreden mee, alleen blijkt er een klein groen stipje op het lcd scherm te zitten als je hem aandoet. In het boekje staat dat 0,001% van de pixels niet goed zou kunnen werken en dat dat niet duidt op een defect. Maar als je 550 euro betaald voor zo'n ding dan zou ie toch wel perfect moeten zijn?
Zouden jullie teruggaan naar de winkel om een andere te vragen? |
Tis eigenlijk wel een defect omdat 't een dode pixel is. Dat is het risico wat je loop als je een dure laptop/TFT scherm/camera koopt. Verschilt ontzettend van fabrikant, de 1 geeft bij max 6 dode pixels pas garantie de ander bij 14.
Je kan altijd proberen of je een ander kan krijgen maar ik geef je weinig kans. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij TFT schermen is het zonde om een heel scherm weg te gooien voor 1 pixel die verkeerd is, het komt gelukkig steeds minder voor, maar het blijft het probleem van TFT. |
Citaat:
|
Ik heb gelukkig een nieuwe gekregen.
Ze begonnen ook over tollerantie enzo, maar naar een beetje zeuren kreeg ik toch een nieuwe. Bedankt in elk geval |
Begonnen ze over tolerantie?
Voor die 550 euro mag jij verwachten dat je een goed product krijgt. Punt. |
Ik had ook een dooie pixel in een 15 inch tft-panel maar die is na een tijdje vanzelf weggegaan :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |