Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   N verhaaltje....plies lees ff (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=543098)

Aguy 17-07-2003 10:17

N verhaaltje....plies lees ff

ik hoop dat jullie de tijd willen nemen om dit te lezen en ook willen reageren.

Op 1 juni is het na 14 maanden uitgegaan met mn vriendin,omdat het te benauwend werd, en we teveel bij elkaar zaten ipv emt vrienden etc.
Wij zijn beide nu 17 jaar.
meteen andat het uit was kregen we beide veel aandacht, ik dus van meisjes zij van jongens. Er waren jongens gek op haar en meisjes gek op mij.
Dit zeiden we ook via msn tegen elkaar en je merkte dat t was om elkaar jaloers te maken.
Ook ging ik meteen alles volplannen met vrienden en ben geen dag zonder vrienden geweest. heb dus superveel gedaan emt vrienden.(dit was een punt wat zij zo vervelend vond, dat ik niet meer veel emt vrienden deed)
toen na 1,5 week ofzo (op de dag dat de uitlsag van het examen kwam) hebben we weer gezoend, maar dat was gewoon een vergissing.
Na 3 weken stond ze opeens voor mn deur, om te zeggen dat ze me trug wou....ja okeej hebben we dus weer iets gekregen, flink gezoend etc ;) maar dat ging alweer na 4 dagen uit,omdat haar moeder t niet mocht weten, omdat zij vond dat mijn vriendinnen er eerst goed over moest nadenken of ze me trug wou, naja ik werd dus heel pissed dat ze t na 5 dagen weer uitmaakte, en heb toen een ander meisje tegengekomen, daar klikte het goed mee en heb ik mee gezoend en we hebben iets gekregen. Toen mijn ex dit hoorde had zij de dag erna iets emt een andere jongen, waarvan ze eerst zei dat ie zo dom en stom en lelijk was etc...maar goed ze hadden dus iets.
Mijn vriendinnetje (ja naja zo voelt t niet,want ik voel egt nog veel voor mn ex eigk :o ) is nu 6 weken op vakantie....
En nu staan in de msn namen van mn ex dingen zoals...de tijd staat stil, de tijd die alle wonden heelt....
Ik leef langer in een wereld zonder jou
Ik mis je armen om me heen...

dat soort dingen dus, en vrijdag gaan mn ex en ik een hele dag van 1 smiddags tot 5 snachtsiets doen (dit wa al lang voor dat het uit was afgesproken en gaat dus door)

maja wat vinden jullie van dit verhaal? zou zij me weer trug willen denken jullie? of wat denken jullie bij dit lezen hiervan

Andijvie 17-07-2003 10:23

Ze wilde je terug maar heeft het toen weer uitgemaakt, nu wil ze je weer, maar waarom? Om het weer uit te gaan maken? Ga met d'r praten, over van alles. Wat als jullie weer samen zouden komen, hoe moesten dingen dan anders lopen dan voorheen? Minder kleverig samen maar toch een stel misschien? Jij spreekt gewoon nog af met vrienden en zij ook en daarnaast zien jullie elkaar? Als jij dat wil en zij wil dat ook op die manier, dan lijkt me dat er wel nog iets in zit.. Alleen anders dan voorheen, omdat het toen dus niet goed liep na een tijdje.

Praat er met haar over.

En dan nog iets: laat je huidige vriendin niet aan het lijntje hangen he, dat is echt lullig...

Sarah 17-07-2003 10:24

Ik denk het wel... maar hoe serieus je dat moet nemen? Zit er wel toekomst in?

Waarom heb je het in vredesnaam trouwens niet zo gauw mogelijk uitgemaakt met je nieuwe vriendinnetje? Leuk voor haar, heeft ze een vriend die niets voor haar voelt maar gewoon even z'n ex wou aftroeven

sinsere 17-07-2003 10:24

Citaat:

Andijvie schreef op 17-07-2003 @ 11:23:
Ze wilde je terug maar heeft het toen weer uitgemaakt, nu wil ze je weer, maar waarom? Om het weer uit te gaan maken? Ga met d'r praten, over van alles. Wat als jullie weer samen zouden komen, hoe moesten dingen dan anders lopen dan voorheen? Minder kleverig samen maar toch een stel misschien? Jij spreekt gewoon nog af met vrienden en zij ook en daarnaast zien jullie elkaar? Als jij dat wil en zij wil dat ook op die manier, dan lijkt me dat er wel nog iets in zit.. Alleen anders dan voorheen, omdat het toen dus niet goed liep na een tijdje.

Praat er met haar over.

En dan nog iets: laat je huidige vriendin niet aan het lijntje hangen he, dat is echt lullig...

Helemaal mee eens.

Alicia Silverstone 17-07-2003 10:28

Het klinkt alsof jullie allebei jullie nieuwe relaties gebruiken om over elkaar heen te komen. Dat is bestwel fout. Zo gaat het ook niet, jullie blijven hopen en ik denk dat je op een gegeven moment de knoop moet doorhakken.

Als jullie die hele dag bij elkaar zijn is het een goed moment om duidelijkheid te krijgen en een beslissing te maken.
Als het nog wat wordt dan is het leuk, maar zo niet dan moeten jullie toch echt door met je leven. Niet meer bij elkaar blijven hangen en niet meer zomaar wat met iemand nemen om de ander jaloers te maken. :eek:

Dan maar ff geen relatie, dan kun je tenminste een beetje bijkomen. :)

Aguy 17-07-2003 10:57

neej ik wil mijn huidige ' vriendinnetje' zeker niet aan t lijntje houden, maar zij zit nu 6 weken in italie, dus dat is ook een beetje moeilijk om te vertelen dan he...

Ik kijk gewoon hoe t morgen gaat tussen ons, normaal als we elkaar zien kunnen we niet van elkaar afblijven, maar de laatste keer dat ik dr nu gezien heb is zo'n 3 weken geleden...

MissBi@tch 17-07-2003 11:09

je moet echt eerst goed met elkaar praten en dan eerst uitmaken met dat meisje voor je trug gaat naar je ex! tis echt te lullig anders... kun je echt niet maken..

Aguy 17-07-2003 11:16

ja dat soiso! maar denken jullie uberhaupt dat ze me trug zou willen dan?

Andijvie 17-07-2003 11:19

Citaat:

Aguy schreef op 17-07-2003 @ 12:16:
ja dat soiso! maar denken jullie uberhaupt dat ze me trug zou willen dan?
Praat erover, als ze het niet wil hoor je dat dan wel en weet je dan, maar sluit het dan ook af...

Aguy 17-07-2003 17:45

ja okeej dan maar

Rubke18 17-07-2003 23:07

Speel het wel fair naar beide partijen toe
bij mij is het misgelopen en zo wil ik je behoeden om ook zo'n fout te maken want het is echt SHIT :(

sterkte (y)

Aguy 18-07-2003 07:57

wat voor n fout heb je gemaakt dan?

Rubke18 18-07-2003 09:10

Door haar (m'n 1e vriendin) te vergeten met een andere meid maar dat werkt niet want we zijn gewoon weer bij elkaar gekomen. Je moet jezelf (en anderen) niet voor de gek houden en doen wat je zelf wil, dat weet jij het beste dat kan je ook niet door andere laten beslissen of laten uitmaken.

Boeing 747-400 18-07-2003 12:00

Citaat:

Aguy schreef op 17-07-2003 @ 11:57:
neej ik wil mijn huidige ' vriendinnetje' zeker niet aan t lijntje houden, maar zij zit nu 6 weken in italie, dus dat is ook een beetje moeilijk om te vertelen dan he...

Ik kijk gewoon hoe t morgen gaat tussen ons, normaal als we elkaar zien kunnen we niet van elkaar afblijven, maar de laatste keer dat ik dr nu gezien heb is zo'n 3 weken geleden...

:eek: Je zet 'vriendinnetje' al tussen aanhalingstekens.... Wist zij al dat je met je ex zou afspreken tijdens haar vakantie? En wist zij ook al dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven?

Ik vind het persoonnlijk wel erg lullig. Je vriendin gaat op vakantie, en je kan niet van je ex afblijven, dus ga je maar aan haar zitten. Leuk terugkomen van vakantie is dat. Vriendinnetje zit vol spanning te wachten tot ze jou weer ziet, en jij zit gewoon met een ander te zoenen. Dat vind ik dus best wel lomp.

Faery 18-07-2003 12:05

Aguy + ex:

Wat zijn jullie een stel onvolwassen wankers zeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.