![]() |
gevoel gaat weg?!
Nouw het probleem is als volgt: Heb nog niet zo lang een vriend maar het ging wel heel goed. We waren ook erg gek op elkaar. Alleen de afgelope maand moest hij ergens anders werken dus heb ik hem niet gezien... Maar gistere was hij er weer dus ben ik er meteen heen gegaan natuurlijk. Maar hij vertelde me iets hij kon het zelf niet eens goed omschrijven maar het kwam op het volgende neer:
Dat als ik niet bij hem ben hij me heel erg mist en ik egt heel veel voor hem beteken maar als ik bij hem ben voel ik niet egt als zijn vriendin maar als een "gewone" vriendin voor hem. Ik weet nu echt niet wat ik hiermee aan moet want als hij dat voelt dat betekend dat we het toch net zo goed kunnen uitmaken.... Ik weet het niet meer :confused: :confused: Hebben jullie zoiets wel es gehad of wat zouden jullie doen?? |
Dat is de roze wolk die verbleekt. Normaal.
Wat oover blijft is het gevoel van gemis als de ander er niet is. Zolang dat nog het geval is, en jullie hebben het gezellig samen, zou ik me maar geen zorgen maken. |
Hebben mijn vriend en ik ook gehad, we waren en stel en werden hele goede vrienden. Dat is soms wel moeilijk te combineren. Wil hij je nog zoenen etc? Of echt alleen vriendendingen doen?
(Voor mijn vriend en ik geldt het overigens nog steeds wel; we zijn heel goede vrienden die elkaar heel lekker zoenen en dat zien we als een relatie :) ) |
Ik vind dat het er op neer komt dat het juist heel goed is als hij je ziet als goede vriendin. Misschien moet je eerst eens rustig aan beginnen met vriendschap en dan kijken of er wel werkelijk sprake is van liefde. Inplaats van dat je zelf zorgt voor liefde. Doe anders eerst eens wat vriendschappelijke dingen samen, zonder te zoenen enz. en kijk of jullie naar elkaar toegroeien of van elkaar af.
Suc6 Lots of Kisses Marijke |
moet je een beetje hard to get doen, dan krijgt ie dat gevoel weer. Spanning dus. ;)
Nee geintje, het lijkt mij normaal wat jullie meemaken. |
Als ik het zo lees dan zou ik hem vragen of hij jou mist of iemand mist die om hem geeft. Hij moet een goede vriendschap vanuit zijn kant niet verwisselen met liefde omdat hij behoefte heeft aan liefde.
Hmm beetje wazig verhaaltje misschien, hoop dat je t snapt. Misschien heb ik t ook wel helemaal mis hoor. Maar ik zou het er met hem over hebben. |
als ik dit lees lijkt het meer op een situatie waarin ik zelf heb gezeten, waarin ik dat gevoel ook had. Als ik mijn vriend zag, voelde ik de verliefdheid niet meer, maar vond het wel fijn om bij hem te zijn, maar dan als vriendschap. Uiteindelijk heb ik gekozen om het uit te maken, want als je elkaar gaat zien als vrienden en er geen verliefdheid meer is, heeft het geen zin. Nu het uit is mis ik hem nog heel vaak, maar toch is het beter zo. Lijkt op jou situatie.. maar hoop voor je dat het niet zo afloopt... alhoewel we zijn nog wel heel goede vrienden!! :D gun hem even de tijd tot het helemaal duidelijk is en dan moet hij echt een keuze maken wat hij wil! suc6!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |