![]() |
Voetbalshirts
Het maagdelijke wit van Madrid
Het traditionele rood-blauw van Barcalona Het hemels-blauw van Lazio Het moderne van Manchester Het oranje van Nederland Het geel van Brazilië Het blauw-wit van Argentinië Het Azzuri blauw van Italië Er zijn veel fabels over shirts. Met wit om de schouders vliegen de ballen er vanzelf in. Met rood om je lijf ben je duivels. Met donkere kleuren raak je geen bal. Ikzelf houd van voetbalshirts. Ik heb er 21 in de kast liggen. Onder andere die bovenaan zijn genoemd. Verder 11 van mijn favoriete Nederlandse voetbalclub, die ik onbekend houd. Maar waarom moeten die krengen zo duur zijn?! Ze zijn altijd al prijzig geweest, maar de laatse jaren is het van de zotte. Voor de komst van de Euro waren ze 129,00 Gulden. Nu zijn de meeste 70 Euro. En de clubs met Kappa als kledingsponsor durven zelfs 80 Euro op het prijskaartje te zetten. 80 Euro, omgerekend in 'ouderwetse' guldens 176,30! Dit is echt ziek! Ik heb er steeds meer moeite mee, een shirt te halen. Ziekelijk duur die dingen Mijn mooiste shirts heb ik bovenaan genoemd. Welke zijn jullie favoriet?! |
op 1 : het zachtgekleurde argentijnse blauw-wittte shirt.
schijn bedriegt want onder deze zachte kleuren spelen bikkelharde mannen. op 2 : het shirt van de rossoneri, de rood-zwarten, ac milan dus. prachtig shirt voor prachtige voetballers. (van basten,maldini, papin, redondo) |
het argentinie shirt is inderdaad prachtig evenals het italie shirt (vooral dan die rond 1998, qua kleur en logo)
het ajax shirt, maar ok mijn club, dus dan is het logisch, zal voor een feyenoorder weer anders zijn. portugal shirt vind ik ook mooi. mooie kleur en past perfect bij de rest van de outfit. |
Citaat:
maar ik heb er 7 van NAC waaronder het nieuwe uitshirt nog een celtic shirt (mijn 2 favoriete clubs) en het belangrijkste het shirt van jeffery van As die heb ik een paar jaar geleden na nac-stillem2 gevangen echt wreed |
Mooiste tenues: Het Rood van Liverpool en het Geel-Zwart van Vitesse, Engeland thuis-shirt
Lelijk: Lazio Roma (thuis), Arsenal (uit-shirt afgelopen seizoen) Nederlands elftal shirt in combo met oranje broek 3 bovengenoemde heb ik in me kast liggen, verder ook nog een shirt van de plaatselijke club. Inderdaad shirts zijn te duur, ligt in mijn ogen vooral aan de kledingsponsor |
Zijn favoritie club is psv ;)
Het mooiste shirt wat ik ken is dat van Boca Juniors (geel/blauw). |
Goed bezig EmilioFCG
Maar omdat ik gewoon wilde discussiëren over voetbalshirts, en niet die on-eindige zooi over welke club nou waarom de beste is. Die ken ik zolang wel Maar toch bedankt he! ;) |
Die van riverplate is ook vet
Wit met diagonaal lopende rooie band |
Zwart-witte shirts stralen veel kracht uit: Juventus, Newcastle United, ook partizan belgrado, die shirts zijn echt mooi..
ook die van FC Porto en Aston Villa van een paar jaar terug zijn mijn favorieten.. |
Citaat:
wil het wel wegahalen hoor :o |
Re: EmilioFCG
Hier in Broabant zouden we zeggen: Ge het gelijk da ge nen os kopt, die hoefde in ieders geval al nie te meleken! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liverpool is mooi, Nederlands elftal ook.
Ik zelf had 2 vitesse shirts, maar die heb ik gekocht. Heb nu alleen nog 1tje van Barcelona.. Hup Vitas! |
Die van Celtic is ook wel hip...
Traditioneel en tóch modern Net als die 'ouwe' uit van Barca Donkerblauw met een rode en blauwe diagonaal lopende band. Alle shirts met zo'n band vind ik zooooooooooooow mooi. Ik weet niet wat dat is. Die van Barca heb ik, Riverplate heb ik. Inter heeft r ook zo1. Uit-shirt, wit met blauw/zwarte band |
Citaat:
Wil zeggen dat je de eenvoudigste manier kiest, zonder jezelf zinloos moe te maken ;) |
Citaat:
|
Ben blij dat je het ff vertaald hebt :D :o
|
Citaat:
Het shirt van Arsenal kan wel, maar lijkt teveel op dat van Ajax (of andersom) en die sporsor -O2- verneukt heel het shirt. Het tenue van Nederlands11tal vind ik mooi, maar ook hier is het uit-tenue meer een stratenmakers-outfit |
Lazio is idd mooi, ik heb er zelf 3 van, hoj
|
Feyenoord shirts:9 1 met van Hooijdonk erachter 1 met Cruz 1 met Bosvelt 1 met Ono 1 met Van Bronckhórst 4 zonder naam waarvan 1 (het nieuwe uitshirt)de naam lazovic er op ga zetten.
Man Unitid shirt met Veron achterop Real Madrid Shirt met Zidane Barca shirt met Rivaldo Juventus shirt met Del Piero |
Mijn favoriete shirts zijn die van:
1. Ajax 2. AS Roma 3. het Italiaanse elftal 4. het Argentijnse elftal 5. het Braziliaanse elftal Zelf heb ik de shirts van Ajax, AS Roma en Argentinië. En ik heb de retro-shirts van Brazilië, de Sovjet-Unie en de DDR. :cool: |
Ik heb ook een Retro Shirt van Nederland
Ik moest er 2 weken op wachten, terwijl ze zeiden dat je het binnen 5 werkdagen zou hebben. Ik open vol verwachting envelop. Haal het shirt eruit. En zie echt een miskoop. Het lijkt meer op een oranje flut-shirt dat je met een WK met 2 flessen Cola er gratis bij krijgt... Mijn broer heeft het shirt van Italië, die lijkt stukken beterrrr |
mijn mooiste is het uitshirt van barca van 1 of 2 seiz. geledne ofzo?
die gouden.... je weet wel :) |
Het mooiste shirt vind ik die van Italie met het WK 2002
|
Citaat:
|
Barcelona shirt is het mooist. Jubileum uitvoering (100 jaar Barca) was ook erg mooi. :) (y)
Ook het ManUtd shirt vind ik erg strak. :cool: |
Citaat:
|
Heb (jammer genoeg, doch uiteraard) alleen shirts van Man Utd:
1 uit het Treble Season...met 7 en Beckham achterop :rolleyes: 1 van het seizoen erna waarop staat dat ze CL winnaars zijn + CL logo + 7 en Beckham :o :rolleyes: en het laatste Umbro shirt ... met nix erop... Nike heb ik eerste seizoen geboycot...vond het shirt ook lelijk, hoewel hun 3e shirt, de blauwe best mooi was... Dit seizoen blijft thuis shirt hetzelfde (hoef ik nog steeds niet), uit tenue wordt geheel zwart...en als 3e tenue blauw blijft, koop ik die misschien waarschijnlijk...met achterop 21 en O'Shea... |
Citaat:
Weet jij trouwens of ze dat shirt komend seizoen nóg dragen?! |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van die namaak-shirts die vaak in zuid-europeese landen te vindne zijn? |
Citaat:
Ik vind dat een zwarte broek mooier is onder ned11tal-shirt witte broek is afschuwelijk! |
Citaat:
ach veel geld ik bedoel je koopt eens per een shirt en dat spaar je op he;)die namaak shirts koop ik nooit. |
Citaat:
hoj |
Uiteraard vindik die van Ajax mooi. Die van SC Heerenveen is ook heel apart..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet echt zeggen wat er mis mee is maar... Het staat gewoon nep. Ze zijn ook van andere materialen, en de levensduur is ook veel korter |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind een shirt met menstruatie vlekken toch eerder vies dan apart ;) :p |
Schrikwekkende foto van (bier)Bob Peters :D ;) :p
|
Citaat:
|
Het zwart-wit van Heracles. Mooie kleuren met veel traditie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehehe jullie repecteren mijn mening iig (y) :)
:p |
Galatasaray SK heeft een mooie shirtjes
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |