![]() |
verjaardags cadeautjes
Ik ben over een weekje jarig, maar het word toch steeds moeilijker om een antwoord te geven op de vraag "wat wil je hebben voor je verjaardag"
Ik weet het gewoon niet, ik hoef ook niet echt wat ofzo, ik ben al blij als die mensen op mijn verjaardag komen. Wie heeft het nog meer, dat je niet meer weet wat je wilt? Of ben ik gewoon zo verwend :o |
Tsja, heb ik ook wel. :)
|
Op die vraag weet ik dus al 5 jaar geen antwoord meer te geven. En dan moet ik ook nog es dingen verzinnen voor kerst. pfffffffffffffffff
Dus als jij verwent bent, wat ben ik dan. Nee ik heb gewoon niet zoveel nodig. |
t wordt idd elk jaar moeilijk, ik enk dat bijna ierdereen daar last van heeft, maar ik heb de afgelopen paar jaar zoiets van; verzin maar wat als het maar een paar bepaalde dingen niet zijn, werkt ook :)
|
Ik vraag altijd geld. Daar kan ik nooit genoeg van hebben als arm studentje. Of ik stort het vervolgens op de rekening van een goed doel.
|
ik
|
Ik ben al blij met een mooi bosje bloemen :D
Lelies of pioenrozen :D |
Citaat:
|
Ik ben ook volgende week jarig(toch niet donderdag hè?! :) ) en ik vraag indeed gewoon geld of cd's ...........................................
Ik geef altijd een gedetailleerde beschrijving, wat ik krijg is eigenlijk nooit echt een verrassing :) |
Oh no, geen geld. Niet van die 5 euro briefjes iig. Voor hetzelfde geld koop je gewoon iets leuks/grappigs voor me. Maar 5 euro vind ik gewoon lullig om te geven en te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb altijd wel een idee (boeken vooral), anders kan ik altijd nog om een lekker wietje vragen :) Meestal zijn de dingen die ik echt wil hebben te duur, kan ik beter voor werken (bijv nieuwe bmx, apple g4, goede digicam..)
|
ik hoef geen kado's voor mijn verjaardag en ik wil ook geen bezoek. ik hou niet van verjaardagen. ow, en kerst en klaas vinnik ook kut
|
kweet ut ook nie hoor, ik was begin dezuh mnd jarig..ik elke keer ja, ik weet het eg nie hoor, naja geef me maar wat voor me uitzet!
Uiteindelijk heb ik parfum en kledingcheque, bloemen elastiekjes,en een cd gekregen. Maar ik ben met alles wel tevreden hoor! |
Vraag gewoon geld, dan kan je er iets leuks voor kopen als je iets weet. Of je zet het gewoon op je rekening.
|
ik heb hele coole shooterglaasjes met knipperlichtjes gekregen :)...
En een hele mooie ketting, die ik waarschijnlijk kwijtgeraakt ben op vakantie :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |