![]() |
Wie gaat er naar Wacken Open Air??
heey
leek me wel ff leuk of er nog "jeugd" uit nederland naar wacken gaat en voor welke bands ze vooral gaan. zelf ga ik voor de bands: Dark Funeral Extreme Noise Terror Kataklysm Lordi Malevoilent Creation Nile Rotting Christ Slayer Testament dus... wie gaan er nog meer naar wacken over 14 dagen??? :D greetz stefan |
Had het graag gewild, maarja naar een festival in je eentje kan niet he.
Niemand die ik ken kon of wilde gaan. Ik had nog zoooo graag Slayer, Testament en The Crown gezien. Ach je :( |
"jeugd"
|
dr zit hier geen jeugd man!
|
Helaas ben ik niet van de partij, bands die je noemt zijn inderdaad wel puik (y)
maar waarschijnlijk volgend jaar wel |
hoe wou je het dan noeme?? ;)
|
kerel leer lezen er zijn ongeveer 1000 woa topics
|
jongelui.
|
ik ben dan op vakantie :( ....
had liever op wacken gezeten dan in frankrijk.... *huilt* |
Citaat:
als je niet bevalt dan post je tog nix terug... ik wou gewoon alleen vragen wie er komen daar is tog nix mis mee verder. en tis nog maar een paar dagen en die andere zijn al van een hele tijd terug de mensen die het toen nog niet wisten weten het mss nu wel... vandaar deze topic |
ow ja... en die andere zijn gesloten ;)
|
"jeugd"
|
Wacken gaat heerschen, ben er zeker weten bij over 14 daagies.
|
Jup.
|
Volgens mij is dat echt alleen maar teringherrie. Behalve sleejur.
|
tering herrie is vet ;) en wrom zeurt iedereen tog over jeugd? ik had er tog al haakjes omheen gezet. wil alleen weten wie er nog meer gaan
|
"jeugd"
|
ik ga
en dan vooral voor -thyrfing -vader -sonata arctica -strato -nile -freedom call rotting christ is de slechtste band die er bestaat en iced earth had godver gewoon moeten komen.... slayer is mooi meegenomen maar niet al te boeiend |
rotting christ is egt wel gaaf joh:D niet egt het allerbeste maar ckur wel mooi :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien volgend jaar
|
Ik zou een moord doen voor iced earth, maar die komt toch niet meer dus waar maak ik me druk om.:(
Slayer is cool, die wil ik zeker nog eens live zien. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |