![]() |
[tekening] in het licht
ik heb een eerder tekeningetje in A3 gezet en met zwart aquarel potlood gewerkt. pastte niet helemaal onder de scanner.
http://pic6.picturetrail.com/VOL161/...3/29670952.jpg maar ze had ook nog een kont enzo (misschien beetje groot) |
wow!
ik vind hem erg geslaagd, het licht straalt er gewoon vanaf.. heel goed :) |
mooi getekend, maar vind het rond de mond een beetje raar, klopt niet helemaal als je t mij vraagt......
|
Heel gaaf. Alleen heeft, of lijkt het zo, dat ze enorme ogen heeft! En wel een heel smalle taille/heuplijn
|
@wok ze heeft mischien een beetje brede kaaklijn? maar opzich zou dat nog wel kunnen lijken zo alleen door de licht val..
het enige wat ik dan denk is ja ze lijkt een beetje op een negerin (dr onderlip is wat groot) @qimm ze heeft ook enorme ogen en een dunne taille. maar ik ging dan ook niet voor een echt meisje..ik ben niet zon anatomisch tekenaresje zolang dingen niet "storen" heb ik er zelf niet zoveel problemen mee. ik denk bijv niet dat handen er ooit zo uit zien als er op die manier licht opvalt..heb ik ook geen studie van gemaakt vond ik ook niet nuttig ofzo. :) maar goed geblaat van mij. maar das meer omdat ik ook altijd bij andere mensen zie staan "dit klopt niet volgens de anatomie" alsof we voor biologie boeken aan het tekenen zijn :o ik vind: zolang het plaatje maar klopt :O @xtuv bedankt :p |
k had 'm natuurlijk al gezien, en dit was gelijk 1 van m'n favs :D :D heel stoer hoe ze overgaat van licht naar lichaam. ik zou niks kunnen opnoemen wat anders zou kunnen (en waarschijnlijk zou je het dan niet doen ook), maar ik wil je wel complimenteren dat je telkens nieuwe dingen blijft proberen.
Offtopic: tralida |
Simpel, maar toch doeltreffend
:rolleyes: |
Citaat:
:rolleyes: |
Ja.
Gewoon simpel, zwart-wit. Maar wel effectief. Blaat! |
mooi man, hou wel van die gritty stijl.
|
Aah prachtigg!!
Echtt! :eek: Mijn complimenten :D |
OH MY GOD!! WOW! Indrukwekkend zeg! Kan zo op een poster met de oproep om de hongerende mensen in Afrika te helpen!!
De donkere tinten vind ik onwijs mooi, alleen de onderbenen storen mij een beetje. IK zou dat donkerder doen. Maar ja! toch mooie prestatie! :) |
heel erg gaaf
ogen zijn mij iets te groot maar voor de rest (y) |
Citaat:
|
Citaat:
bedankt rest :) offtopic: exo wil je m niet duisterder meer? ;) |
Citaat:
|
erg mooi (y)
|
Errug mooi!!!! Echt best wel simpel, niet al te veel lijnen enzo, maar toch een mooie uitdrukking. Hier hou ik van!
|
heel mooi, vooral dat contrast , van zwart naar helemaal wit maakt hem erg bijzonder
|
heel goed gedaan, alleen dat er geen lijn lang haar gezicht loopt, vind ik persoonlijk minder...Verder issie super!
|
gaaf idd!
|
ik vind je stijl echt super! (y)
|
Hij doet het niet :confused:
Ook niet met copy paste |
Citaat:
|
wat een leegte.. :P
|
|
wow echt heel erg mooi britt.
vooral die overgang van lichaam naar licht en het gezicht is onmenselijk maar toch net weer niet en dat vind ik ook erg mooi (y) alleen ik zou het denk ik leuker vinden als dr benen met dr lichaam meegedraait zouden zijn. zo kan het ook gewoon goed hoor :) maar goed ik heb daar verder geen verstand van :p |
de ogen zijn iets te groot, ook al zijn het hongerogen. En van de benen kan ik niet veel maken, maar dat kan ook aan mij liggen. :)
|
oooohh britt :o
Echt professioneel dit! Ik zie het al helemaal in een lijst hangen (y) Die enorme ogen zijn juist tof! |
Ben onder de indruk, vind dit echt fantastisch mooi! Snap alleen de onderkant niet helemaal :(
|
ik zie geen plaatje, ook niet als ik de link kopieer.. :(
|
Ik wil een kopie :p
|
print maar uit alopia :p
@ roos dankje :o uhm de onderkant? das gewoon een soort rok..ofzo.. waarin je haar knieen ziet? :confused: en dr benen lopen dan achter haar lijf waar je ze niet ziet.. het eerste witte stuk is van dr arm die verder uitsteekt waar licht op valt..daaronder is het wit omdat die bovenbenen steeds meer naar voren lopen en dan is er weer een zwarte lijn van de schaduw van de arm? nuja lijkt míj niet zo lastig :p maar ik akn het nu natuurlijk niet op een andere manier meer zien.. @ mithril..het zuo het toch echt moeten doen :confused: :) :o |
Bij mij doet ie 't ook niet :9
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |