![]() |
lekkerste bier en goorste bier
Welk bier vind jij het lekkerst en het goorst???
lekkerst: Palm, Grolsch Goorst: Union (sloveens bier), heineken |
lekker:
export, hertog jan, amstel, palm goor: lindeboom, oranjeboom, das |
LEKKER: voor te genieten hoegaarden wit (goedkoop) leffe dubbel/trippel (enkel in goeie kroeg), voor just being bezopen (like nu) heineken (hij en ik nemen elke keer een nieuwe!)
GOOR: BAVARIA <-- slootwater met alcohol en beetje gist |
Goorste pils: Brouwmeester/Pit (Aldi)
Goorste bier: Guinness (dropwater met prik) Lekkerste pils: Hertog Jan Lekkerste bier: Bellevue Kriek, Palm, Duvel en Kasteel |
lekkerste: een of ander Grieks bier, ben de naam ff vergeten.
vieste: brand |
lekkerste: hertog jan, export
goorste: brouwmeester |
lekkerste: liefmans kriek
goorste: grolsch lemon |
Top:
Troep:
-Desecrator |
goor:oranje boom/heininken
lekker:grolsch. en ik neem liever een biertje dan een breezertje(troep) |
pils: heineken, hertog jan, grolsch bier: bellevue kriek/lambic, lindemann's kriek, leffe triple/blonde, palm bad pils: oranjeboom, shultenbrau, brouwmeester, jaeger, bavaria bier: guinnes, duvel |
lekkerste bier: Dommelsch
lekkerste pils: grolsch goorste bier: heineken goorste pils: weet ik zo niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekkerste bier:
hertog jan , grolsch goorste bier: iets uit griekeland wat men vader had meegenomen, gadverdamme dat was echt ranzig |
Citaat:
|
lekker:
palm, oud bruin (wijvebierrr), trappistenbier en kriekenbier vies: alle andere soorten bier... vooral als ze nie echt koud zijn van dat goedkope bier uit blik issut ergste |
Citaat:
lekkerste: grolsch, heineken viest: ik vind alle soorten witbier, kasteelbier en aanverwante zaken maar ranzig eigenlijk.. |
lekkerst HEINEKEN
goorst: bukler |
lekkerste: favorit
goorste: grolsch herfstbok |
lekkerste murpheys en grolsch
goorste heineken nu |
:confused:
heineken pilsener |
Lekkerst: Heineken
Minst Lekkerst: Grolsch (grapefruit ofzo?!) eens voor de grap zo'n flesje gekocht...niet echt 'lekker' |
WIJ HOUDEN VAN JUPILERRRRRRRRRR!
(alleen voor de kenners onder ons :D En bier is niet goor, anders was het geen bier wat je dronk :D Grtz...... DIrG |
Citaat:
|
lekkerrrr : Duvel en Heiniken
smerig: studentenbier (water acohol en pis, baaaaaaaah) |
Lekker:
Jupiler Brand Dommelsch Grolsch Keller Vies: Heineken Palm Dat spaanse bier |
lekkerste
kriek lambic, amstel, hertog jan, gulpener ranzigste heineken, slechste voor de darmen grolsch |
de lekkerste is Jaeger en Hollandia
de viesste is Grolsch en Amstel |
Citaat:
|
Citaat:
Jupiler????tja veel van gedronken in Belgie !! Lekkerst: Heineken, Palm, Hoegaardens witbier Goor: oranjeboom en al die feesttenten bier....oftewel slootwater |
Het blijkt maar weer dat de Belgische bieren in Nederland hoog scoren :o
Ook bij mij, want Palm is idd een beter bier dan ons ordinaire Heineken...alhoewel ze daar in de rest van de wereld anders over denken ;) |
Ik ben Raymond, de vriend van Kirsten.
Jullie hebben nooit geleeft. Heineken?! Jupiler?! Maes?!?! Pfwaah... Allemaal beinvloed door marketing en advertenties. Tsjechie is de thuis van alle bier en Ierland en Duitsland hebben betere bieren dan de meerderheid van die in Belgie en zeker in Nederland: (Tsj) Staropramen, Plzensky Prazdroj, Gambrinus, Budvar (Ier) Guinness, Stout (Dui) Franziskaner, Weissbier, etc... Hoe kunnen jullie suggereren dat Jupiler, Maes en Stella in de zelfde bierklasse zijn!??! Smakeloos!! |
Lekker: heineken, amstel, maes, palm, grolsch, heeel veel
goor: corona, dommelsch uit de tap, budweiser, kriek |
lekkerste bier: grolsch, palm, murphy's
goorste bier: bavaria, classe royal |
Citaat:
Maar Guinness vind ik niet bepaald smakelijk bier hoor, tlijkt wel beetje op koude koffie. Als je het ooit eens in een café tegenkomt,moet je dit zeker eens proeven: GRAVENSTEENBIER (9°), echt een lekker bier, dat je niet in éen teug binnengiet. |
Lekkerste bier:
- GROLSCH!! dan, - Warsteiner - Hertog Jan - Kronenbourg! - Palm - Leffe - La Trappe - Chouffe! Gemiddeld: - Heineken - Bavaria - Amstel - Kylian - Minst lekkere bier: - PIT bier - Oranjeboom (meest ranzigste bier ooit, ook wel kotsvocht genoemd) |
Citaat:
|
Vies:
Festival bier uit plastic bekers... bah daar gooien ze water bij! Lekkerrr: Heineken en Desperados en alle bier met aparte smaken! |
Lekkerste pils: Heineken
Lekkerste bier: Helleketelbier (gebrouwen in de Westhoek, Belgie) en Duvel. Ik ben nog nooit een bier / pils tegengekomen die ik NIET te drinken vind...Of kan ik kan er nu alleen ff niet opkomen :D |
Het lekkerste bier is overduidelijk Olvi special (Finland).. Heineken -> echt ranzig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |