![]() |
Probleem met Branden
Ik heb een klein probleempje met branden: als ik losse nummers op een cd wil branden die eigenlijk een hele mix vormen, stel ik het aantal seconden tussen de nummers op 0 sec. in, je zou dan zeggen dat je nix hoort van de overgang als de cd in je cd-speler zit. Maar toch hoor ik duidelijk de overgang van het ene naar het andere nummer, erg jammer als het gemixt is! :(
Ik gebruik als brandprogramma Nero Burning Rom... Kan iemand mij misschien helpen? Alvast heel erg bedankt!!! :) |
Gebruik Nero Express
Music -> Audio CD. Daar zie je rechts een optie "No pause between tracks". Woei! |
Gebruik Nero Burning ROM!
Selecteer track 2 t/m de laatste, een rechtermuisklik geeft de mogelijkheid tot "Eigenschappen", en daar kun je de pauze tussen de tracks instellen. Simpeler dan dat kan niet :P |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/~enlight...eviltongue.gif |
Jah idd da doe ik ook, wat jullie zeggen, maar toch hoor ik un stukje tussen de nummers, 't is maar heel klein hoor, maar je hoort duidelijk de overgang. Je zou zeggen dat t dan misschien aan de nummers ligt die van zichzelf nie goed overlopen maar dit is ook niet 't geval. Ik weet 't echt nie meer hoor :confused:
Maar toch thanx voor de replies :) |
Citaat:
Kan je er wel uithalen gloofik hoor :) |
Je moet ergens bij de opties "no pause between tracks" kiezen en dan doet ie het zoals jij wil, bij mij tenminste. Anders zou je ook een ander progamma kunnen gebruiken. Alleen het moet lukken met Nero Burning ROM!! Je moet ff kijken of je de nieuwste versie hebt, zo niet ff updaten
|
Citaat:
Ik pleit trouwens sowieso voor EAC-rips; kun je mooi naar MP3/CUE rippen met de exacte indices. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |