![]() |
Wat doe jij als je puistjes voelt opkomen!!!!!!!!
ieja........zoals nu
ik ben dus ongesteld je kent dat wel, gister voelde ik eentje opkomen, vandaag twee en nu voel ik een derde. Je krijgt dan zon pijnlijk gevoel, je voelt een bobbeltje en verrek. Tot je grote schrik ontdek je een puist!!!!! :P wat doe je dan? ik wil m meteen weghebben aangezien ik altijd puistvrij ben.....en als ik dan een piustje heb word ik helemaal gek. Moet ik er nou gewoon vanaf blijven, wordt het erger als ik eraan zit? Heb ik kans dat het vanzelf weggaat offuh moet ik er wat opsmeren ofzo? |
nah hee, ik ben ook ongesteld!!!! :D wat toevallig!
uhm, wat ik er altijd op smeer is: zo'n klein tubetje van clearasil, dat werkt echter alleen als ie nog aan het opkomen is (is ook jouw vraag :) ) en niet als er al een dikke puist zit! het is een klein tubetje en het is van clearasil, je ziet 'm vast wel ergens liggen, anders even vragen! succes! |
Citaat:
Het idee achter het middel is dat hij het uitdrogingsproces van de puist behoorljk versnelt. Veel succes! |
die tube werkt inderdaad heel erg goed;
ik gebruik hem alleen nooit meer, volgens mij is het spul ook al verrot maar goed; je moet er vooral niet aankomen gewoon wachten en dan uitknijpen :P |
of gewoon tandpaste op smeren,dat wil ook wel helpen.
Het probleem bij mij is dat ik gewoon niet van mijn puisten kan afblijven,ik knijp ze uit en dan komen er nog meer en dan loop ik ook nog rode plekjes van het uitknijpen :( |
tandpasta smeren !!!
|
lekker laten zitten...in ieder geval niet aan gaan krabben! en als ie 'rijp' is lekker uitknijpen die hap :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tandpasta helpt niet bij mij, word t alleen groter en roder van...
maare als je hem uitknijpt dan komt er ook altijd bloed mee uit... en na 3 uurtjes is dat pas gestopt ofzo :S maarja, kheb er nu dus weer een, kwacht wel gewoon, kga er niet aanzitten, |
Citaat:
Ik ga toch maar eens clearasil kopen,ik heb normaal niet zo'n last van puistjes,maar in de periode dat ik ongesteld ben wel,en t is behoorlijk irritant en bah :D |
Nix :p
|
Citaat:
Maar als je het aan voelt komen lijkt het me handig, want dan kan je voorzorgsmaatregelen nemen, je hebt van die uitdrogende sticks waarmee je het kan aanstippen (geloof ik).. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |