![]() |
een paar gedichtjes *xxx*
Hij verstarde
zijn blik hield me in een greep zo liefdevol, niet dwingend ik durfde niet bewegen aan de grond genageld een rilling maakte me los verbrak de band zijn ogen vervaagden de greep nog op m'n keel te voelen stond ik na te trillen beseffend dat die nachtmerrie al jaren voorbij was Laat dat nou ! de letters vervagen! woorden lopen uit! nee dit kan niet ! Laat me nou! de wereld wordt een wazige mistvlek Laat me nou alleen! weg van alles ! samen met m'n tranen kleurvolle hoop Vergeten groen kruipt over de muren verbroederend met rode bakstenen terwijl de blauwe lucht boven hun hoofden hangt alles is één kleurenpalet waarin men verdrinkt niemand zoekt hulp alleen ik het helpt niet, te laat en net wanneer je het opgeeft begint het te regenen groen, rood,blauw,zwart,geel alles smelt samen tot grijs 1 blik 1 woord 1 aai 1 knuffel 1 1 Je hebt maar 1 nodig om me aan te tonen dat je me liefhebt 2 2 verstrengelde handen 2 lippen 2 woorden, love you 2 mensen 2 2 2 hebben we nodig, ik jou en jij mij zonder 2 bestaan we niet. |
Ik vind die eerste erg prozaïsch, maar dat kan aan mij liggen. Weet verder niet wat te zeggen, ik krijg er niets van binnen, weet niet... sorry.
|
hmz... kweet niet goed wat te zeggen. Ik vind het niet echt slecht, ik vind alleen degene met die cijfers niet mooi. De andere opzich wel, maar geen superpoezie, maar ja dat heeft niemand... sorry niet echt een nuttige reactie...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |