![]() |
Skatalites in Melkweg!!
Hoor net dat The Skatalites de Melkweg weer aandoen! 6 november, dus duurt nog wel even....maar toch, ik ben blij :D
|
eej lachen, ik wist niet eens dat er nog mensen van die band nog steeds muziek deden maken:) hehe... weten van geen ophouden daar...
|
Als je de foto's op hun site ook ziet (y)
|
Citaat:
Ik ben zoooooooo blij :D |
ja, zit hier nu met Skatalites op de achtergrond A-Team te kijken....heb er gewoon nu al zin in :p
|
VEEEEEEEET! STOER!
*kijkt op melkweg site*.. hmm nog geen prijs. zal wel wat duurder dan normaal worden :/ maargoed, dat is het zeker waard.... stoer! *grote dank*. oh.. en ookal post ik hier amper: bij meetings bijt ik niet. nuja, niet hard. |
Duidelijk dat daar heen gegaan gaat worden door mij :) en een maandje later naar the toasters. hmm volgens mij wordt het skanken geblazen deze winter :cool:
|
Citaat:
mag wel weer een keertje skanken - werd al stil in de zomer ... (y) |
Yah yah yah yah yah...Rastafarian..!
|
leuk!!
|
koel... *is nog steeds trots dat de skatalites speciaal naar Nederland zijn gekomen vorig jaar voor Unitas in Wageningen* :D
|
Citaat:
|
Als ze nou in m'n achtertuin zouden spelen.
Maar ik ga niet voor de skatalites naar de melkweg. Daarvoor ben ik de laatste tijd teveel vervreemd van ska geloof ik :/ |
Citaat:
Dat is het. |
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duurt wel nog even, maar ga er zeker heeeeeen :D:D
|
Ik ga ook wel ff heen, lijkt me wel leuk...
|
up!
De kosten zijn €15,- dus wel wat duurder al anders, maar niet veel :D |
zkr bruut word een leuke winter met skatelites, the slackers en the toasters
|
Hell yeah!
Vorig jaar in het patro was ook echt te vet!!!! Ben zekers van de partij! |
als ik kan ga ik ook (y)
|
Ik zie net dat ze op 2 december het Patro in Haarlem aandoen.
Denk dat ik daar heen ga want da's maar 10 minuten fietsen voor mij. |
dat mensen daar blij om kunnen zijn :rolleyes:
|
Citaat:
Ik ken het verder niet, maar ik word van alle kanten erheen getrokken... als het maar geen skamuziek is, daar heb ik zo'n pishekel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
SKAtalites, wat meer heb je voor info nodig, oke ik kan je zeggen, het is geen gothicband ofzo :P |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
verwijst naar :p onderaan mijn post haha ;) maar ik ga zeker heen naar de skatalites :D |
ga je heen naar de skatalites? :confused: die begrijp ik niet.. ga je heen ná de skatalites? of ga je heen bij de skatalites?
|
Citaat:
ik zal wel weer even happen: :P :D ik ga heen, --> naar de skatalites snap je m?? haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja joh echt wel :D ;) :p eh maar ga jij nou ook heen? want er stond ergens als ik kan ga ik wel heen (post van jou) (ben te lui om nu nog een keer te gaan quoten) maar ga je of niet? haha moet je nu wel weten he :cool: |
up
|
Citaat:
|
Ik ga ook vanavond..
|
Citaat:
;) :p :p |
ik gaat ook morgen naar de melkweg (y)
|
Citaat:
|
op de melkweg-site staat er geen voorprogramma :S
op de skatalites-site ook niet klopt dit? ja ik heb nog nooit een concert zonder voorprogramma meegemaakt, ja ok 1x maar, maar dat was in een redelijk kleine zaal... dus uhm, weet iemand of er een vpg is en wie dit zijn? |
ik denk niet dat ze een voorprogramma hebben morgen, anders had dat er wel gestaan lijkt mij
|
'k vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd :|
|
Citaat:
sja ik vond het echt geweldig op die oude mannetjes daar op het podium zien staan swingen en muziek maken, was heel speciaal.. maar idd de muziek was errrug langzaam, maarja dat wisten we denk ik wel van tevoren.. het enige snelle was het "laatste nummer", maar dat duurde jammer genoeg maar een halve minuut.... wel vaag, dat ze zooo veel solo's hadden, meestal is het bij een optreden een nummer waarin iedereen een solo speelt, nu was er echt in elk nummer een solo :S maar het was dus wel geweldig om te zien :D |
Ik vond het echt geweldig!!:D
Wat het schaap zegt over die solo's, dat is gewoon altijd zo bij de Skatalites, das hun muziek... Dit was voor mij een concert voor in mn top-2 en dan erg hoog genoteerd |
Citaat:
|
Citaat:
geluid ook wel eigenlijk, maar dit was pas de eerste keer dat ik live zag, een tweede keer zou ik niet meer heengaan... en dat geschreeuw was zeker irritant, en het ging nog vet lang door ook :s :eek: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
same here (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |