![]() |
Get Real!
Ik vroeg me af wie er hier Get Real kijkt. Zelf vind ik dat namelijk een supergave serie! :D maar ik ken weinig mensen die het kijken :(
|
JAJAJAJAJJAA IKKKKe kijk t ook!!
nu heb ik ook iemand gevonden die t kijkt. Zondagavond na King of Queens kwam t maar t is nu zeker zomerstop ofzo Ik vind t in iedergeval erg cool... :o |
3 iemanden die het kijken!
tis zomerstop exactly tis zoooow fet! :D (meer zinnigs heb k eigelijk nie te melden) |
*Denkt diep na*
Is dat nou die film met Scott Vickaryous (ofzo)?? Dan heb ik het wel eens gezien, maar ik vond er niet echt veel aan... |
Citaat:
tis geen film maar tv - serie Ten tweede, niet al te diep nadenken, een tv-gids van rond de maand mei openslaan doet ook wonderen ;) |
Citaat:
Er zijn gewoon niet meer afleveringen gemaakt dan dit. Jammer, maar helaas. |
Citaat:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan film..? Ik bedoelde idd serie.. En we hebben geen tvgids *shame* |
Citaat:
|
dat vind k echt en coole serie, alleen zo stom dat ze sooz niet echt als ' een van de meiden zien' (zo'n gozer deed dat, waar ze verliefd op was). daar kon k me echt aan ergeren. Maar coole serie ja :)
|
Citaat:
|
Ok, dat was ik dus onder mn zus dr naam, met al die cijfertjes. Verkeerde serie, ghe :D
|
wacht ff
sooz is toch van Gilmore Girls??? (dat vervangen is voor Everwood (y) :D (y) ) en Amy is ook van Everwood (en 'het meisje' van Get Real heeft bruin haar) En 'Het Meisje" van Get Real had toch juist geen HIV??? En hoe kunnen ze nou niet meer afleveringen maken??? Ik EIS meer afleveringen. Het Meisje ging toch naar Spanje ofzo? Nou ja als ik Everwood iig maar terug krijg |
Citaat:
|
Gilmore girls is niet Sooz maar Sookie
Sooz is uit AS IF dat meidje uit Get Real heeft bruin haar.. Amy is idd uit Everwood en zij heeft een beetje blond/bruin haar... Is dat ook weer verholpen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat meisje is kwa uiterlijk 100% perfect :eek: |
Citaat:
|
oja die bitch.... was dat dezelfde die iets had met Cameron? nee toch... Oh als die serie nou weer komt weet ik t allemaal wel weer. Hadden ze nou ook "the Firehouse" verkocht of niet (laatste afleveringen gemist)
|
Citaat:
|
Ja wat gebeurde er in de laatste aflevering.
Ik heb de serie gezien tot die vader een bloedneus krege tijdens het eten |
Citaat:
even denken. Die vader moest in zo'n scannerding om te kijken wat er precies aan de hand was, waarom hij dus die bloedneus en zo kreeg en toen was het afgelopen. Maar wat er verder nog meer gebeurd is, weet ik niet precies meer. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |