![]() |
College Geld
Klopt het dat je dit betaald via de onderwijskaart?
Die moet je dus inleveren op school en ik krijg dan zo'n velletje mee, de IB-Groep en de school. Maar ik ben pas voor het eerst op 28 augustus weer op school (eerst vakantie) dus kan het nooit inleveren. Is het dan nog wel op tijd want het moet voor de start van de opleiding? |
Ik snap je post niet helemaal...maar over het collegedeld: Ik heb een brief + acceptgiro thuis gekregen die ik op moest sturen. Bel anders de school waar je heen gaat nog even op voordat de vakantie begint (oftewel: vandaag bellen dus).
|
Ja ik heb ook een brief gehad (onderwijskaart) en daar staat dus het bedrag op en op welke manier je wilt betalen (in termijnen, in 1x).
Maar wat ik dus wil weten is dat als ik dit heb ingevuld en inlever bij mijn school dat ik dan dus het lesgeld heb betaald? Ik snap er zelf weinig van ..:(. |
Citaat:
Zit er geen brief of boekje met informatie bij? Dat stoppen ze er bij mij altijd (elk jaar weer opnieuw) bij. En/of vraag je ouders of een vriend ofzo om hulp, die weet het misschien wel en kan je er irl bij helpen. |
Ik kan het niet opsturen want er moet een stempel op.
Inleveren is niet opsturen :o. Maar in ieder geval bedankt, komt wel goed. |
Citaat:
Wat voor studie ga je doen? |
Je onderwijskaart is voor het schoolgeld voor de middelbare school als je ouder bent dan 16. Je krijgt hem zowiezo toegestuurd voor als je mocht zakken.
Je collegegeld betaal je aan de uni/HBO waar je gaat studeren en als je je inschrijft krijg je de benodigde papieren/accept giro etc. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |