![]() |
eenmalige converge show in europa
ik vind t niks, maar misschien anderen op dit board wel...
Hi all, just a reminder of the annual FUNTIME FESTIVAL !! On the 27th and 28th of september in club SILO in Leuven, Belgium We just had confirmation of CONVERGE playing an exclusive mainland Europe show on our festival stage!!!! The line up so far is as follows (1 more band to be added): SATURDAY THE 27TH OF SEPTEMBER: MURDOCKS SPARKLE OF HOPE CRANCK HOMER OVERSIZED ZACHARRIA EDEN MAIN HEARTACHES SOON LENGTH OF TIME CALIBAN UNDYING CONVERGE (exclusive European mainland show) SUNDAY THE 28TH OF SEPTEMBER: PLAN 9 IN ARM'S REACH ANDTHEWINNERIS DEADSTOP HITCH SEVERANCE FLATCAT BETWEEN THE LINES CORNFLAMES NRA ELLIOTT STRETCH ARMSTRONG All info at www.funtimerecords.com/funfest |
Zeker wel dat ik daar ben!
|
wahhh die dag speelt wel stretch in GVH ?
|
jup...
|
Citaat:
|
anders doe je 2 dagen funtime, zie je ze alsnog
en DEAD STOP (de enige band op de bill die ECHT de moeite waard is ;)) |
Citaat:
|
eenmalig? komen ze dan nooit meer ofzo wtf?
|
Geen enkele band daar kan me boeien...
|
Nee gewoon enige show deze tour. Ook in Amerika trouwens. You Fail Me, het nieuwe album, komt deze herfst uit.
|
Iedereen had vorig jaar gewoon naar goudvishal moeten komen, was uiteindelijk ook een van de weinige europese shows :P
ik ga er niet heen, ik ga wel naar GVH, heb converge al gezien. wel moeite waard |
dead stop vind ik wat overgewaardeerd. die lui konden me live niet echt overtuigen.
|
jij hun ook niet :o
ik heb het het geld er niet voor over. ik zou converge en caliban wel willen zien, en dan ga ik de rest half bezopen kijken zodat ik kan opscheppen tegen alle hardcore homies op het forum. |
:p
ik heb beide bands gelukkig al eens mogen aanschouwen. achja arnhem is gelukkig zo'n beetje the place to be voor hardcore/punk shows. :D maar je hebt caliban nog nooit gezien? spelen toch regelmatig in Nld hoor. |
Dead Stop is SUPER! Echte sloopband!. Binnekort met Holier than Thou in de lintfabriek :)
|
SAS is gaaf maar verder vink het niet zo boeiend..
|
Citaat:
maar ja, jij digt de mad caddies.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ik ga
|
Citaat:
zeker alleen in achteraf zaaltjes zoals de goudvishal :D als de reiskosten hoger zijn dan de kosten van het concertkaartje ben ik niet van de partij, of het moet een geniale band zijn |
Citaat:
alleen als er roadrunner bands zijn dan ga ik. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |