![]() |
Chello en UPC failliet...
Als die failliet zijn, en dat zit er wel aan te komen, hoe zit het dan met kabel-internet? Moet ik overstappen op telefoon(Chello werkte hier altijd goed en snel:-)? Ik woon in 't hoge noorden en ADSL is hier nog niet beschikbaar. En wordt 't allemaal overgenomen door een andere maatschappij hier? Zo ja, hoe snel gaat dat gebeuren na het failliesement?
|
what theee
|
Het netwerk ligt er en is op veel plaatsen gewoonweg goed te noemen, dat maakt het een geschikt bedrijf om over te nemen. Mocht UPC failliet gaan, dan zullen de diensten van Chello waarschijnlijk worden overgenomen door een ander bedrijf.
|
Zal wel overgenomen worden denk ik, alhoewel, het bedrijf dat het overneemt, neemt ook de schulden over, maar voor de banken is het beter het te verkopen, want dan zien ze misschien nog iets van hun geld terug.
Maar ik denk dat het wel overgenomen zal worden, want het netwerk is zeer goed, alleen de service is vrij slecht, maar als er een goed contact is tussen bedrijf en consument, en ook intern in het bedrijf zal dat allemaal best goed gaan. |
als ze echt falliet gaan, worden er uiteindelijk delen van het bedrijf verkocht..(het netwerk is de belangrijkste)
|
Ik hoorde dat als t failliet gaat dat dan of Essent (van @home) het overneemt, of de overheid. Misschien nog andere bedrijven, maar die werden niet in t nieuws genoemd geloof ik..
|
Citaat:
|
als ze failliet gaan, neemt een ander bedrijf het over....
de klant zal waarschijnlijk geen problemen krijgen.. tis niet zo dat als upc failliet gaat dat ineens alle infrastructuur verdwijnt ;) |
kan IMHO prima hierin: http://forum.scholieren.com/showthre...light=failliet
|
Citaat:
dat je op feedback om slotjes vraagt ok, maar nu hier :mad: |
UPC word dan wel overgenomen want UPC zend ook alle tv kanalen uit(veel dan he)!!!!
|
Citaat:
P-E-C-H |
|
Citaat:
|
Citaat:
Gesloten, zie bovenstaande URL. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |