![]() |
slsk usernames
Aangezien ik toch maar weer aan de soulseek ben gegaan en de oude username topics heel oud zijn dus niet meer up to date,
wat is je username? Mijne is Danique share: 4,946 |
xmouthpiecex
|
RHM....niet origineel, ik weet het :p
|
er was er een maand terug ofzo toch ook zo'n topic met usernames?
nja :) Pebbeltje84 |
als ik online ben (is niet bijzonder vaak): like_a_rolling_stone
|
Zie je het trouwens ook als iemand jou heeft toegevoegd?
|
Citaat:
|
screamyrutger
maar ff niet te hard trekken :) |
stinkdier
ik moest weer van scratch beginnen. klote crashes :| 60 nummers maar |
belgo op slsk en slsk isle
|
slsk isle?
Glow En ik share veel te veel eigenlijk. |
Citaat:
|
Je suis CadMaddie
en ik voeg iedereen toe ha. |
bisquick
ik share 500 nogwat files ofzo |
ambient_hell
ik share op aanvraag tot 1100 albums |
FuhgAwz
|
anticsnl 30gig voornamelijk drum&bass mp3's
|
Citaat:
|
Thutshui, en ik share erg weinig want ik heb nog niet zoveel :D
|
atiba
|
Dautje85
en ik share iets van 300 nummers ofzo... :S (weinig schijfruimte) |
Selvmordtklaun geloof ik..alleen ben nooit online en heb maar 1 gig geshared
op Odc onder zelfde username 46 gig geshared (y) |
wat is Odc?
|
Citaat:
In andere woorden, programma om veel zooi te downloaden zonder al teveel problemen. Voor meer info http://gempond.com/odc/ |
DC++ werkt ook met hubs.
zo dat was het weer |
Hm ik ben vanavond om een uurtje of 7 wel online (ben nu op mijn werk) dus dan moeten jullie allemaal even online zijn :D
Zelf heb ik ehh dingen van Chicks On Speed tot Elvis (lol) dus geen id of mensen dat leuk vinden. Heb geen punk ska of hardcore behalve iets in die richting zoals GlassJAw en Fugazi maar daar houdt het wel mee op dus ja bij deze, dag scholieren.com imago :( (y) |
ik share maar 1 nummer tegelijk met een lage downloadsnelheid maar ik zit dan ook met een klote 56k modem...
wel een makkelijk topic dit ;) |
-serenitypainteddood
-rond de 1000 files -ale soorten metal (behalve nu metal) |
Sjonnie78 met 670 nummers en een collectie afleveringen SpongeBob SquarePants. Gecapped op 10kb/sec.
|
Kheb Soulseek ook maar geinstalleerd maar ik snap er geen donder van.
Ik heb Glow toegevoegd maar ik kan zijn lijst niet bekijken? Iemand een editorial voor dit soort shit? :P Ik ben trouwens Tsasil voor al uw Death/Black/Grind/Ambient/Noise/Digital Hardcore/Alles wat schadelijk is voor het gehoor. |
Citaat:
ik kan de jouwe ook niet bekijken trouwens |
Citaat:
Misschien ligt het aan mijn kutrouter, ik zal eens kijken wat ik kan doen. |
Ja ach het zal ook wel aan mijn router-hub-firewall-norton-anti trojanshit liggen.
|
Gezien er nu 2 venomcd's van mij neergehaald worden zal het wel aan mijn router liggen :mad:
|
Als beide gebruikers achter een firewall zitten (of op een netwerk/achter een router) dan is er geen directe verbinding mogelijk tussen die twee gebruikers.
Oplossing: poort 2234 (en 5534) openzetten/doorsturen naar jouw pc (port forwarding) meer info.. |
Gebeurt heel vaak hoor. Staat ook in de FAQ. Sommige mensen kunnen bij sommige mensen niet leechen.
|
Gerlo fuckt ons gewoonl.
|
Citaat:
|
Is bij mij ook leuk...ik kan van niemand de lijst te pakken krijgen, maar van mij kan wel gedownd worden (zie de Bob Marley CD die pebbles binnengehaald heeft)
|
Dat een redelijk aantal mensen bij mij niet kunnen kijken heeft idd te maken met m'n firewall.
Als iemand aan me uitlegt hoe ik hier op onze sun (unix systeem dus) de benodigde poorten openzet hoor ik het graag... |
Citaat:
|
Ik kan ook van een aantal mensen de lijst niet bekijken trouwens..
|
Hmmm ik weet eigenlijk niet eens wat mn username is... Zal wel Briseis ofzo zijn... ff spieken...
Ja. Briseis dus. En wat ik share ligt tussen de niks en een stuk of 500. |
Ufke
|
Citaat:
|
overigens ik heb die van mij ook gecapped op 4kb/s anders slibt mijn lijn dicht. max 8K up he? :P
|
ik sta nou gecapped op 3 files 3 kbps, adsl light he
|
hmmm...ik heb helemaal nix gecapped....download maar, zal mij een rotzorg zijn :p
Ding staat hier toch maar als veredelde MP3-speler |
whut-whut..
|
mijn nick is gewoon ddeftones. snap alleen niet hoe ik andere ppl toevoeg... ik gebruik soulseek namelijk bijna nooit, omdat ik ut maar een vaag progje vond en geen zin had om er tijd in te steken...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |