![]() |
voor nu even goed genoeg
Zij hoort hoe hij het huis instapt
natte haren, lieve lach buiten regen binnen geluk en zij stelt zichzelf de belofte nooit meer bij hem weg te gaan Ze hoeft niet meteen het mooie ‘ja’ te zeggen ze moeten niet zo nodig in een keer alles want hun leven is voorlopig voor nu even goed genoeg Zoek die ene klank erbij fluister zacht het mooiste woord heb me lief zoals je zei ons geluk nog niet vermoord Hij voelt hoe zij zijn haren streelt zachte vingers, liefkozende blik onder lakens boven matras en zij stelen elkaars blikken gretig omdat liefde niet te koop is En ze hoeft niet meteen het mooie ‘ja’ te zeggen ze moeten niet zo nodig in een keer alles want hun leven is voorlopig voor nu even goed genoeg Maar vanachter vanochtend weer gestommel rust verstoord wakker geschud wekker gestopt weer uit elkaar boeken kwijt brood vergeten was het maar weer morgen en zag ik je maar weer zo ondertussen glippen de fijne jouw-gedachtes door mijn herinneringen op zoek naar grip Geef me een foto van ons samen een moment, een beeld geluk Elkaar belovend nooit meer loslaten jij van mij voorlopig voor altijd want voor nu even goed genoeg lief voor nu altijd goed genoeg voorlopig even goed genoeg lief |
....
geen woorden voor...gewoon mooi.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |