![]() |
Hoe had je er vroeger uitgezien...
Hoe had je er vroeger uitgezien als je zelf je kleding uit had mogen kiezen?
En dan heb ik het over de leeftijd dat je moeder nog elke ochtend je kleren uitzocht... ;) |
Als barbie :cool:
|
Ik had in ieder geval wanten aan touwtjes gehad! :D
Dat vond mijn moeder er stom uitzien! (n) |
Citaat:
|
Uhm....pfff....ik kies al zolang ik me kan herinneren me eigen kleing uit, met beetje hulp van m'n moeder als t echt niet kon(qua gelegenheid ofzo).
|
Citaat:
Dat loopt ook zo makkelijk ja :rolleyes: :p |
Citaat:
http://www.aseed.net/un-corporated/p...zeemeermin.jpg tsk :rolleyes: |
Citaat:
Wat ben je toch een geil wijf :p |
In spijkerbroek!
|
hardcore emo
|
Ik zou dan lakschoentjes hebben gehad. Die mocht ik namelijk nooit.
En ik wou dezelfde kleren en haar hebben als Christine uit the phantom of the opera. |
Citaat:
|
Dat weet ik eigenlijk niet, hehe. Ik vond me eigenlijk best wel schattig als klein meisje, had altijd jurken aan en lang haar. :)
|
Ik had altijd dezelfde kleren als mijn zus, maar dan in andere kleurencombinaties, dus ik denk dat het me niet uitmaakte hoe ik eruit zag, als het maar niet hetzelfde was als mijn zus :o
|
Als Stephanie uit Full House... Ik wist toen al wat camp was! :cool:
|
ik wou een roze balletpakje, en lakschoenen.. wie niet? :D
|
waarschijnlijk fluo-kleertjes met palmbomen en stranden op, en dingen als "surfdude" en "exotica" opgedrukt.
en hoge hakken, want ik liep altijd in veel te grote mama-schoenen. |
Hetzelfde als dat ik er vroeger uitzag....me moeder had en heeft een goede kledingsmaak!!
|
en ik wou ook een palmboomstaartje in m'n haar, je weet wel, zo'n rechtopstaand klein staartje.
maar nee mijn moeder wou m'n haar altijd jongensachtig kort grr. |
Citaat:
|
Wat ik vroeger dan gekozen had of wat ik nu voor mezelf zou kiezen? Dat is nog al een verschil nl. Vroeger was het me een worst wat ik aan had, als het maar goed zat en ik er goed in kon spelen ed. Zo had ik bv. een pesthekel aan spijkerbroeken. Ik mocht van mijn moeder over het algemeen gelukkig zelf m'n kleren kiezen, zo erg vond ik het toen dus niet. Als ik mezelf nu wel eens op foto's zie... :eek: Maar goed, toen dacht ik daar anders over. Wel heb ik altijd een dierenrugzak gewild, maar die kreeg ik nooit... :( ;)
|
Dan had ik er in het roze bij gelopen met "Blow me" op m'n t-shirt geprint om iedereen te dissen.
|
weet ik veel.
|
Citaat:
|
gewoon hetzelfde als nu... dope
|
Ik dacht toen volgens mij niet veel na over kleding. Maakte me allemaal niet zo veel uit.
Weet wel dat ik graag hoge hakken wilde (droeg net als ~Sjeherazade~ mijn moeders schoenen :)) En lakschoentjes. In iedere schoenenwinkel probeerde ik ze maar ik kreeg ze nooit... |
nou een meisje uit mn klas die mocht dat wel. had dus ook van die plastic barbie schoenen met zon soort hak...en zon soort baljurk en soms zelfs make-up. nou ik vond dat best wel hip :cool:
dus dan zag ik er ook zo uit denk ik :D |
als Kimberly van de power rangers... met veel roze dus... maar zo zag ik er ook ongeveer wel uit... zonder het power rangers pakje dus... zover wilden m'n ouders niet gaan :o
|
In een spijkerbroek met een spagettibandtruitje...
(zoals nu dus :p ) Neej, ik had altijd tenten van broeken dat je denkt van: sooow! ;) |
Mijn moeder liet me altijd zelf mijn kleding uitzoeken, al van jongs af aan...hier en daar stuurde ze wel een beetje natuurlijk, maar mijn gevoel voor mode was toen al sterk ontwikkeld :cool: (y)
;) |
Citaat:
|
Ik koos mijn kleertjes meestal wel zelf, alleen ik had 1 walgelijke jurk en die MOEST ik aan als er iemand ging trouwen ofzo :S aaah... die zou ik nooooit meer aandoen!
|
Citaat:
|
wilde als Zorro over straat maar hoe lang ik me ook niet scheerde, die kewle snor bleef maar weg :(
|
nogal naakt denk ik :eek:
ik had complete schijt aan wat ik aanhad :D |
Waarschijnlijk zou ik te lui zijn om kleren uit te zoeken en huppelde ik naakt rond. :]
|
Nudisme strikes back :cool:
Waarom zou je dan uit luiheid naakt rondlopen ? zou je dan niet eerder de hele tijd lang in hetzelfde rond lopen ? |
Dan had ik dagelijks lakschoentjes aangehad (ik had ze lekker wel, voor sinterklaas gekregen :D) Ennehm vooral veel barbie-achtige kleren geloof ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm vroeger.. dan zouik van mijn 5e tot mijn 8e in onwijze ordinaire...... oillillie lopen :) ow wacht .. deed ik ook hahaha |
Citaat:
Al die fleurige lelijke patroontjes...om misselijk van te worden... Dit dan: Donatella voor kinderen! OMG! :D http://www.oilykids.com/media/0203_aufmachervy-alle.jpg |
Citaat:
ik had wel oilily en ik had een laura ashley kamer met laura ashley behang, gordijnen en vloerbedekking! :p |
ik koos sinds m'n 4e m'n eigen kleding uit :p...en daarvoor vond ik t wel goed, m'n ma kocht wel hippe kleding voor me.
|
Ik koos m'n kleren gewoon zelf. :cool:
|
Citaat:
|
Ik droeg vroeger vooral Oilily en Mexx kleding. Tuttige kleding in alle kleuren van de regenboog. Terwijl ik er meer als een 'tomboy' wilde uitzien.
|
Vroeger was ik 573310.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |