![]() |
magie
hallo.
ik ben de laatste tijd heel erg geintereseerd in magie maar ik zie op internet alleen maar pagina's met engelse spreuken en andere dingen. kan iemand mij please helpen om een nederlandse site te vinden want ik begin een beetje wanhopig te worden!?!!!!!!!!!!!!! alvast bedankt :confused: |
Het lijkt mij absoluut nit verstandig om zomaar spreuken ergens vandaan te plukken en ze te gaan gebruiken.
als eerste moet je altijd weten dat je magie moet gebruiken voor positieve dingen en hulp/of iets te vieren vereren. Je gaat geen spreuken gebruiken om iemand ziek te laten worden ofzo of geld te krijgen. simpel voorbeeldje voor geld spreuk: je doet een geld spreuk,over een maand gaan je ouders dood,en jij krijgt het geld van de verzekering. is dat wat je wou? :rolleyes: en verder waarom heb je spreuken nodig en om wat te bereiken. En met wat in verband? www.whiteshadow.nl heb je wat aan. (y) |
Citaat:
nee het is mijn bedoeling niet om gemene dingen er mee te doen! ik voel me vaak depri en probeer me er beter mee te voelen |
daar zou ik ook heeeeel goed mee oppassen. ,ik heb je inmiddels toegevoegd in me msn.
je moet nooit magie gebruiken ten koste van anderen. hou dat ook in de gate. en leen is paar boeken over hekserij in de bibleotheek bijv. |
Daar gaan we weer :rolleyes: Magie, de oplossing voor al uw problemen. Zo werkt het dus niet, daarbij, als je krachtige spreuken wilt, moet je ze zelf schrijven.
Magie is iets krachtigs en een hulpmidden, maar het is geen tovermiddel dat al je problemen oplost. Daarbij moet je opletten hoe je het gebruikt en waarvoor. Het kost tijd en concentratie en je krijgt geen spectaculaire effecten te zien. Ook de uitkomst is misschien op het eerste zicht niet duidelijk. Ik sluit dit tot nader order, want 1 spells horen zelf geschreven te worden, 2 spells van anderen gebruiken hoort onder plagiaat, tenzij je er de toestemming voor krijgt, 3 je wil dingen doen waar je eigenlijk nog nix van af weet. Mocht je persoonlijke hulp willen, pm me dan maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |