![]() |
[XP] Autostart in de war dankzij Realplayer
Ik heb hier al es eerder een topic over geopend, maar toen was ik nog niet helemaal zeker van de oorzaak, en nu wel. (en dat topic is al een paar maanden oud)
Ik heb gister realOne player Basic op mn computer gezet, en prompt doet de autostart van mn CD/DVD speler het neit meer goed... Als ik er een DVD ofsow indoe dan krijg ik een menu wat XP met die CD/DVD moet doen...als ik braaf het hokje aanvink dat ie mijn keuze moet onthouden dan doet ie wat ik em zeg, maar als ik die CD/DVD er uithaal en opnieuw er in doe, dan gaat XP weer zeuren wat ie er mee moet.....voordat ik RealOne player er op had staan herrinnerde ie mijn keuze, en liep alles prima...als ik realone player uninstall, dan werkt ie weer prima... Kan iemand mij vertellen hoe ik realone player zo kan instellen dat ie mn autostart neit meer beinvloed?(als dat al kan....iig hoe dit op te lossen is) |
Ik zie ook bij "mapopties -> bestandstypen" dat realplayer dingen heeft toegevoegd zoals: "Cd playback" en "DVD playback"...dit zal denk ik zorgen voor de nodige probleempjes....aangezien dit dubbelop is....maar ik kan ze niet verwijderen...iemand een idee hoe ik moet verwijderen?
|
in je playcenter (of hoe dat icoontje in je taakbalk dan ook heet) kan je via rechtermuisknop de opties veranderen, ergens staat ook automatisch opstarten (en ook iets over de bestanden) dan gaat ie wrs heel moeilijk lopen piepen of je 't wel zeker weet dat je 't weg wil... laat 't maar zielig doen en knal 't genadeloos uit... :)
|
Citaat:
|
bij mij werkt die functie nooit dat hij het moet onthouden, ik heb het daarom maar opgegeven (bug?!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan even niet meer precies terugvinden waar oprecies maar er zit ergens een optie om bestandstypes te asocieren met bestanden.
daar kan je volgens mij ook met je audio cd spelen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zinloze toevoeging: realONEplayer is zowiezo kut.
zinvolle toevoeging: is het geen oplossing omdat kutprog alleen maar te installen als je het perse nodig hebt en daarna er meteen weer af te flikkeren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |