![]() |
Hoe gaat je volgende zoen zijn
als toevoeging op het topic Hoe was je eerste zoen?
hier het toppic hoe verwacht je dat je volgende zoen zal zijn: ik heb sinds vandaag weer een vriendin pril maar toch dus ik verw8 hemels :D |
Citaat:
|
Ik hoop nadat hij terug komt van vakantie, heel romantisch en een zoen die echt wat betekent...
Vrees alleen dat het niet gaat gebeuren, maar dromen is ook leuk. |
Een wakkere, aangezien we allebei hard gewerkt hebben vandaag en dus erg moe waren;)
|
Mijn eerste zoen nu, wordt een "hoi-lieffie-zoen" en daarna zien we wel verder ;)
|
Uitzonderlijk hoog van kwaliteit, natuurlijk. Voor minder doe ik het niet. :rolleyes:
|
Citaat:
|
morgen als ik m op ga halen op schiphol, denk wel dat ik me inhoud, ze pappie staat erbij :D
|
Tegen betaling :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten en issie net zo als de laatste. Gepassioneert.
|
Geil. Want dat zijn ze altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders is er toch niks geils aan? |
over een maand, als ik terug kom van vakantie. Lief, vertrouwd, gemist, wild :)
|
Lang, lief, knuffelig
Ik mis haar zo :( |
Super, want mijn bijna/half-vriendje is toevallig de beste zoener ooit :)
|
dat zal op de luchthaven zijn, als hij terugkomt van vijf maand te zijn weggeweest, dus ik verwacht wel wat :)
|
Citaat:
|
Ik hoop een beetje de moeite waard. :) Ik heb alleen géén idee met wie.
|
Citaat:
Misschien moet je wat meer mensen zoenen.... |
Citaat:
|
*haalt haar schouders op* Ik heb geen idee. Als ik de ene mogelijkheid ooit ga uitbuiten, vermoed ik dat het een beetje klungelig wordt :p Als mijn lichtere-variant-van-fuckbuddy ooit weer vrijgezel wordt of ik het andere lichtere-variant-van-fuckbuddy persoon ooit nog weer zie, word het erg lekker. In alle andere gevallen heb ik geen flauw idee.
|
Sjees meid, fuck er toch eens eentje gewoon tot-ie blauw ziet, dan ben je van al dat halfzachte gez**k af.
Mijn volgende zoen? Waarschijnlijk ongeschoren, net als gisteren. :D Oh, en @ warsocket: jouw volgende zoen zal beter smaken voor haar nu je niet meer rookt! Is zeer bevorderlijk voor haar animo. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar tegen een beetje rommelen "voor de lol" heb je geen onoverkomelijke bezwaren? Curieus. |
M'n eerstvolgende zoen wordt denk ik een zoen als uitnodiging naar meer. :D
|
euhm nou ik weet wel cker dattie lekker word ;)
|
Ik denk enigzins wellustig, of heel voorzichtig. Het zal het een of het ander worden. ;)
|
hij word fuckin magnificent! want dat is als mn vriendin terug is van vakantie, na 2 weken weer de eerste zoen! aanstaande woensdag op schiphol!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wellustig (:d) en lekker
|
Ik denk dat ie gaat plaats vinden nadat ik terug kom van vakantie, het is dan met een meisje die ik goed ken en die ik echt mega leuk vind. Heb afgelopen week al met haar gezoend, maar ik weet niet hoe het nu zit hoop dat het goed gaat :)
|
(ik hoop) vanavond als ik haar naar huis breng en lekker aangeschoten ben en super geil en lekker... nu nog iemand vinden om vanavond naar huis te brengen :o ;)
|
Citaat:
|
Ik ben allang blij als het er ooit nog een wordt ;)
|
Citaat:
|
Hij komt Dinsdag trug na 3 en halve week.
Dus ik denk vreemd |
Citaat:
|
Waarschijnlijk goed. Mijn vriend komt zo, ik voel me een beetje verdrietig, en een zoen doet me altijd goed dan :)
|
ik hoop goed.
De eerstvolgende zoen is waarschijnlijk een hallo-zoen, gewoon een zoen op de mond. maar daarna.... :D |
appetijtelijk... woensdag kan ik hem komen afhalen (samen met een dvd avond)
|
Ontzettend gepassioneerd natuurlijk.
Nee, ik denk eerst een 'hoi'-zoentje, daarna wel iets langer ed. ;) (hoop/denk ik) |
Volgens mij gaat die helemaal fout!
Ik kan ontzettend zenuwachtig zijn!.. |
Een heel lange kus en dan even de wereld om ons heen vergeten en in die kus zit dan zoveel gemis en verlangen naar elkaar..
|
Citaat:
wouw! *zwijmel - zucht* ;) |
Geen idee, ik weet nog niet eens of ik ooit mijn vriend weer zie, laat staan hem zoenen.. Dus het is óf een afscheidszoen óf een welkom-terug-bij-mij-zoen of een eerste zoen met iemand anders... Denk het eerste, hoop het laatste..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |