![]() |
muziekhelden
Leven jou muziekhelden nog ?
|
jah
|
ik hoop het voor ze van wel. een aantal zijn echter al wel overleden (Layne Staley bv)
|
de meeste wel, gek genoeg. maar een aantal hele grote niet meer.
|
Zover ik weet is er maar eentje dood.
|
Leuke topic...
|
Ja.
|
jazeker , sinead o' connor , still alive.....
|
Bob marley niet :(
|
Ja. Anders kon ik dit bericht niet typen.
|
Staley dood.
Hendrix dood. Morrison dood. (Richey) Edwards spoorloos verdwenen. (Cliff) Burton dood. Er zijn nog wel meer, maar kan er zo niet 123 bij komen. |
Muziekhelden.
Wat zijn helden. Tori Amos leeft Layne Staley is dood het is zo betrekkelijk en zo zijn er noig veel meer |
Veel niet.
Joey Ramone Kurt Cobain Jimi Hendrix Etc. |
Held is een groot woord daar zit ik een beetje mee. Maar ik treur wel om Jeff Buckley, John Lennon, Jimi Hendrix, Jim Morrison, Janis Joplin, John Bonham.
Wat is dat met die 'J'? We hebben ook nog Joey Ramone, John F. Kennedy, Jezus Christus... en Ian Curtis zat in Joy Division :) |
Mijn muziekhelden,sommige wel sommige niet.
sid vicious jimmy hendrix bob marley die leven niet meer. :( |
Citaat:
muziekhelden heb ik niet. |
niet echt een muziekheld
maar de zanger van 1 van mijn favoriete bands... Tom Sedotschenko van EverEve 1999 heeft ie zelfmoord gepleegd :( voor de rest leeft iedereen nog van mijn muziekhelden volgens mij.... |
Citaat:
|
ja, jon oliva leeft nog steeds :)
nee, freddie mercury is dood :( |
Ja, The Neptunes.
|
een paar helden van mij zijn dood. Onder andere Bob Marley, Marvin Gaye, 2pac en sinds een week Barry White. (n)
|
me muziekhelden
hmm heel dream theater + kevin moore leeft nog spock's beard + neal morse leeft nog jeff wayne, leeft die nog? neh vast niet want hij heb een j in zn naam maarja john petrucci en john myung en james labrie beginne ook met een j en stevie ray vaughan is ook een muziekheld van mij en ook best wel dood, maar er zit geen j in en hij was ook al geen 27 toen hij doodging ik vind het maar verdacht hoor! moet vast een teken van boven zijn ofzo! :rolleyes: stelletje zweefteven hiero :o :p |
fat mike :cool:
|
euhm Cobain en Hendrix dat waren(zijn) de 2 belangrsijkste ongeveer
|
Citaat:
Tom Barman (dEUS), Thom Yorke (Radiohead), Frank Black (The Pixies) en Morissey (The Smiths) leven nog ;) |
Ohja, Def P en Ice-T leven ook nog
|
Citaat:
|
richie backfire leeft ook nit meer :(
|
James Brown is dead :(
|
nah jeff buckley is dood.
de rest leeft nog wel denk ik |
:( :( :( John Bonham :( :( :(
|
Een aantal leeft nog; maynard james keanan, matthew bellamy, thom yorke, brian molko, dave grohl
en een aantal is al dood; kurt cobain, john lennon, george harrison, frank zappa |
Citaat:
|
neuh....leven allemaal nog...behalve bob marley..(althans k daar nie heel veel naar luister.)
|
Jimmy Hendrix en John Lennon zijn dood.
maar de rest leven allemaal nog: Richie Blackmore (Gitarist van Deep purple ) Karl logan (gitarist van manowar) David Murray (gitarist van iron maiden) Angus Young (gitarist van Ac/dc) Zangeres van Nightwish: Tarja turunen Zangeres van After forever: Floor jansen Zanger van Moonspell te veel om op te noemen :) |
Zappa is dood :(
|
Citaat:
|
DooD:
Jim Morrison Jimi Hendrix Stevie Ray Vaughan Alive: Chuck Berry BB King Eric Clapton Mick Jagger En ik weetniet of ze dood zijn of leven : John Lee Hooker Leadbelly Van Morrison Jimmi Page |
Robbie WIlliams leeft nog!!!!!!!!!!!!!:P:P
|
Niet mijn held....maar Kurt Cobain :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hendrix
Bob Marley Louis Armstrong Eric Clapton |
John Lee Hooker is dood.
|
Johnny Cash!
Die leeft nog.. soort van. |
ty mcsun
|
Citaat:
zou ook niet gothic zijn als jouw helden nog leefden |
Citaat:
|
Owja
Ozzy Osbourne (the prince of fucking darkness is alive )http://www.xezium.nl/smilies/devil.gif Rhandy Roads is dood (gitarist van Ozzy) |
david bowie
maynard james keenan trent reznor allemaal levend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |