![]() |
zelda
ok ik ben duz een mega zelda fan...hoeveel andere zelda fans zitte hier?..(weet ik of het nut heeft om hier te blijve)
|
Ja hiero!
|
... Lees: de topics over beste spellen en zelda spellen
... Leer: Ja hiero! Wou ik je verder ook even vragen of je iets met je kennis wilde gaan doen? |
Nou.. Zelda-'fan' ben ik niet. Daarvoor vind ik het allemaal teveel op elkaar lijken. Altijd die godvergeten Power Bracelets enzo..
|
Yo people,
ik ben fan van het eerste uur. Zijn er trouwens een aantal onder jullie die de aller eerste Zelda games hebben gespeeld. Dan bedoel ik bijv. de Zelda's op de NES. Greetz |
mhaw....ben wel fan ofzo
|
Ben op de NES begonnen..en alleen A Link to the past niet gehad...die heb ik bij een vriend moeten spelen.
Dus je kan denk ik wel zeggen dat ik een "fan" ben |
De zelda snes is het beste spel ooit. Het geeft me zo'n geweldig vredig gevoel om met die schattige link te spelen :)
*springt snel weer achter zijn gamecube* |
/me heeft alle delen minstens 1x uitgespeeld behalve de masterquest :) en de gelinkte optie van ages/seasons Dus ja fan hiero!
|
Citaat:
alleen adventure of link niet uitgespeeld, saai denk ik(lang geleden) @ Prime evil Jah duhuh, al die dingen volgen elkaar ook op. Dus als een spel is afgelopen, gaat het een tijdje goed, dus raken alle items weer kwijt. Ken je ze daarna weer gaan zoeken, das lochisch :D Ik vind alleen niet dat alles zoveel op elkaar lijkt. Toegegeven, stalfosses moet je vaak omgooien met bommen, en omgevings elementen komen veel terug(bomen met oogjes bijvoorbeeld) Maar toch wordt er ieder spel wel wat nieuws bedacht. |
Ik ben, zoals je aan mijn naam kunt zien, een grote fan van de serie. En dan met name van het meesterlijke Ocarina of Time.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |