Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Lo-pro!!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=544723)

86dagreed 19-07-2003 02:55

Lo-pro!!!!!

Wie van jullie kent nog die geniale, eigenzinnige band Ultraspank, die 2 cd's op het publiek losliet 'Ultraspank' in 1998 en 'Progress' in 2000. Een band die volstrekt geniale nu-metal maakte. met een zanger die operalessen volgde en een van de beste stemmen heeft die ik tot dusver heb mogen horen.

Hoe ongelooflijk goed was die band, en dan nu, met leden van die band (o.a. de zanger) zijn ze nieuwe band begonnen: lo-pro.

Lange tijd is het geheim geblven, niets lekte uit, maar nu is er dan een site en een sound/videoclip te downen.

Dit wordt het album van het jaar?

http://www.lo-promusic.com/downloads/

FaZ 19-07-2003 04:14

Ik denk niet dat het, het album van het jaar word :D

paco de taco 19-07-2003 04:22

ik ken het niet, maar nu metal vind ik eigenlijk nooit wat dus het is ook niet zo het proberen waard

Nighttime Bird 19-07-2003 06:39

Citaat:

86dagreed schreef op 19-07-2003 @ 03:55:
Wie van jullie kent nog die geniale, eigenzinnige band Ultraspank, die 2 cd's op het publiek losliet 'Ultraspank' in 1998 en 'Progress' in 2000. Een band die volstrekt geniale nu-metal maakte. met een zanger die operalessen volgde en een van de beste stemmen heeft die ik tot dusver heb mogen horen.

Hoe ongelooflijk goed was die band, en dan nu, met leden van die band (o.a. de zanger) zijn ze nieuwe band begonnen: lo-pro.

Lange tijd is het geheim geblven, niets lekte uit, maar nu is er dan een site en een sound/videoclip te downen.

Dit wordt het album van het jaar?

http://www.lo-promusic.com/downloads/

Oeh (y)

Als ik vandaag klaar ben met werken ga ik me daar registreren (schijnt nodig te zijn) en de video downloaden. Zijn er nog ergens anders mp3tjes...?

damnation 19-07-2003 07:05

ken ze niet
is het de moeite om ze leren te kennen?

-Archangel- 19-07-2003 08:55

Ten eerste: Wat vreselijk stom dat bijna iedereen door het woord Nu-Metal gelijk afhaakt.

Ten tweede: Ik ga het nu ff luisteren.

-Archangel- 19-07-2003 09:03

Aangezien de videoclip maar 26 seconden duurt, kan ik er niet echt een mening over geven eigenlijk..

Carn 19-07-2003 09:15

volgens mij hebben ze de oude drummer van godsmack, en zitten ze op een label van aaron lewis

Fjall 19-07-2003 09:15

ze hebben eindelijk dus een website.... zal het zo ff downen

geniale band, Ultraspank.

nu we het daar toch over hebben: Pulkas heeft ook een nieuwe naam....iets van I:AM:I ofzo? schijnen dit jaar ook met een plaat te komen geloof ik..

Ce-El-Wan 19-07-2003 11:39

Citaat:

Carn schreef op 19-07-2003 @ 10:15:
volgens mij hebben ze de oude drummer van godsmack, en zitten ze op een label van aaron lewis
en bassist van Snot

maar goed, zowaar 10 seconden lo-pro kunnen horen. mn dag is weer helemaal goed. :p

86dagreed 19-07-2003 12:08

Citaat:

Ce-El-Wan schreef op 19-07-2003 @ 12:39:
en bassist van Snot

maar goed, zowaar 10 seconden lo-pro kunnen horen. mn dag is weer helemaal goed. :p

je moet niet zo zeiken

86dagreed 19-07-2003 13:04

Stel, je vindt een band geweldig, luistert elke dag de cd.

komt er iemand langs die zegt dat het nu metal is.

flikker je dan de cd weg omdat het in een genre ingedeeld wordt door iemand anders?

Fucking gays.

Roxy 19-07-2003 13:20

Ultraspank vond ik altijd wel gaaf ja.
Ik heb nou niet zown zin om iets uit te zoeken maar ik zal het onthouden.

poesiefox 19-07-2003 13:20

Logisch dat je niet van Indie rock houdt: dat is niet genoeg herrie naar jouw smaak.

Ce-El-Wan 19-07-2003 13:24

Citaat:

poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 14:20:
Logisch dat je niet van Indie rock houdt: dat is niet genoeg herrie naar jouw smaak.
applaus voor deze zinnige bijdrage.

86dagreed 19-07-2003 13:25

Citaat:

poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 14:20:
hahaha
.

dank je lennart.

-Archangel- 19-07-2003 16:17

Citaat:

86dagreed schreef op 19-07-2003 @ 14:04:

flikker je dan de cd weg omdat het in een genre ingedeeld wordt door iemand anders?

Fucking gays.

Precies. Bijvoorbeeld Birthmark die waarschijnlijk van de Deftones houdt (aan zijn nickname te zien) reageert met:

but than again...nu-metal

Deftones wordt door velen ook zo genoemd, nou gooi je cd's maar weg.

Fjall 19-07-2003 16:38

sinds wanneer zijn beide bands numetal? deftones is geen numetal, machine head ook niet. swtf?

al die stomme genres ook. narrowminded ppl suck.

nu-metal, new metal, spookycore, crossover, whatever... de muziek spreekt, niet het naampje ervan.

Ik kan niet zeggen dat ik elke muzieksoort leuk vind, maar in veel genres kan ik toch wel wat vinden. En mocht ik in een bepaalde stroming nog nix leuks gevonden hebben dan komt dat in de toekomst misschien nog wel. Muziek uitsluiten omdat ut niet in je straatje past is dikke onzin.

-Archangel- 19-07-2003 17:14

Citaat:

birthmark schreef op 19-07-2003 @ 17:20:
jups.... deftones en machine head zijn vrijwel de enige nu-metalbands die ik nog luister...de rest vind ik saai
Ik vind die bands ook beiden geen Nu Metal maar dat maakt niet uit :) Nu Metal is vaak saai, maar misschien is deze band wel net zo gaaf als jij de Deftones vind en dan mis jij wat omdat iemand ze Nu Metal noemt.

paco de taco 19-07-2003 17:34

Citaat:

86dagreed schreef op 19-07-2003 @ 14:04:

Fucking gays.

was da nou weer voor opmerking, het is toch niet zo dat je ergens niet naar luisterd omdat het onder een bepaald genre valt maar omdat je van te voren weet dat je alles wat je kent uit dat genre niks vind dat de kans dan ook groot is dat een andere band uit hetzelfde genre dan ook tegen valt

Nighttime Bird 19-07-2003 17:42

Citaat:

ddeftones schreef op 19-07-2003 @ 17:38:
Muziek uitsluiten omdat ut niet in je straatje past is dikke onzin.
Zou jij een schlager-zanger gaan luisteren als iemand die jou aanraadt...?

Maar dat is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.
Maar dat maakt het niet minder waar.

Het ligt er volgens mij vooral ook aan dat de meeste mensen denken dat nu-metal alleen maar Korn en Linkin Park is (om maar effe te generaliseren), en een heel genre daarop veroordelen...terwijl er zoveel betere nu-metal-bands zijn. (Korn vind ik overigens nog wel aardig goed, Linkin Park vind ik daarentegen gelijk aan een totaal en compleet gebrek aan muzikale creativiteit, zo erg dat ik me eraan kapot erger als ik het luister) Maarja. Blablabla. Bottom-line; er is zoveel beters dan dat.

En; nu-metal is natuurlijk ook niet true. (cliché uitspraak/cliché gedoe, maar het is nou eenmaal wel zo....het schijnt nou eenmaal not done te zijn)

eXo 19-07-2003 21:06

Is machinehead numetal?? Damn ik weet echt weinig van metal af.. :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.